جستجو کردن
Close this search box.

لوستر پذیرایی جدید

آخرین مقالات

یکی از انواع لوستر ها، نورافشان های مخصوص سالن پذیرایی هستند. لوستر پذیرایی دارای انواع گوناگونی است که می­توان بر حسب سلیقه آنها را تهیه کرد و به کار برد. جدید بودن و بروز بودن لوستر همیشه مورد توجه صاحب خانه ها است و دوست دارند که همواره خانه ای شیک و زیبا داشته باشند، به همین دلیل تهیه لوستر پذیرایی جدید همیشه در صدر نیاز های یک خانه است. لوستر پذیرایی جدید و متناسب با دکوراسیون کاملا بروز می تواند بهترین انتخاب برای زیباتر شدن محیط باشد. با توجه به اینکه سالن پذیرایی در تمام فرهنگ ها همیشه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده است، در نتیجه شیک ترین لوستر لوکس را در این بخش از منزل می توان مشاهده کرد. اگر شما هم در چیدمان دکوراسیون منزل خود چنین دیدگاهی دارید، در ادامه چند نکته مهم را برای انتخاب لوستر پذیرایی جدید معرفی می کنیم. با فروشگاه وودهوم همراه باشید.

فهرست مطالب

روشنایی و نور جزء المان های اصلی فضای داخلی به شمار می‌آیند. چرا که تاثیر زیادی در نشان داده دکوراسیون داخلی و معماری به کار رفته در آن دارند. در واقع، توجه به نور و روشنایی فضای داخلی می‌تواند فضا را زیباتر و بزرگتر از آنچه که هست؛ نشان دهد. امروزه برای رسیدن به این مقصود از انواع روشنایی ها استفاده می‌کنند. اما، آنچه که در این مقاله درباره آن مفصل توضیح داده خواهد شد؛ لوستر پذیرایی جدید است. فاکتورهای مختلفی وجود دارند که در انتخاب لوستر پذیرایی جدید به شما کمک خواهند کرد. یکی از این فاکتورها، توجه عملکرد روشنایی آنها در پذیرایی است. در واقع میزان نورپردازی لوسترها یکی از مسائلی است که در روشنایی پذیرای تاثیر زیادی خواهد داشت. به عنوان مثال:

• لوسترهای روشنایی: لوسترهای نورانی، نور را به سمت بالا متمرکز کرده و به جای نورپردازی مستقیم به پایین، انعکاسی از فضا را در پذیرایی بوجود می‌آورند.

• لوسترهای نورگیر: شبیه به لوسترهای سنتی بوده و بدون هیچ مانعی نور را در زیر و پایین می‌تابانند. در صورتی که علاقه داشته باشید که نور به شکل مستقیم و متمرکز باشد؛ می‌توانید از این لوسترها استفاده کنید.

• نورپردازی محیطی: جزء لوسترهای کم نور بوده و معمولا برای تامین روشنایی مناسب نیستند. این نوع از لوسترها اکثر نور پراکنده و غیر مستقیم را برای ایجاد روشنایی دارا می‌باشند.

با توجه به موارد گفته شده، ساده ترین و کلی ترین فاکتور برای انتخاب لوستر پذیرایی جدید توجه به سبک دکوراسیون پذیرایی شما است. امروزه اغلب جوانان از سبک های مختلف برای دکور داخلی منزل خود استفاده می‌کنند که معمولا دکوراسیون مدرن را نیز به کار می‌گیرند. از طرفی دیگر، برخی به دکورهای خاص و کلاسیک علاقه داشته و برخی دیگر سنتی را ترجیح می‌دهند. لوسترهای کریستال، فلزی و چوبی از انواع مختلفی هستند که با این نوع از سبک ها مطابقت خواند داشت. نکته مهم در این رابطه این است که با هر نوع لوستری که انتخاب می‌کنید، فضای اطراف را زیباتر و برجسته تر نشان خواهد داد. بنابراین بهتر است نکات گفته شده را در نظر بگیرید. با نگاهی گذرا به ویترین مغازه های فروش لوستر کاملا متوجه خواهید شد که طراحی های جدید و مدرن چگونه در میان سایر نمونه ها جلوه گری می کنند. از جمله این لوسترها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لوستر آویز
  • لوستر شاخه ای
  • لوستر سقفی
  • لوستر دیواری

هر یک از این گروه لوسترها دارای ویژگی های خاصی هستند و با توجه به محیط سالن پذیرایی و ارتفاع و میزان بزرگی و کوچکی فضا می توان آنها را انتخاب کرد. به عنوان مثال، اگر به دنبال گزینه ای مناسب و عالی برای لوستر پذیرایی جدید برای سالن های دوبلکس با سقف بلند هستید، یکی از بهترین انتخاب ها، لوسترهای آویز مدرن می باشد. برای فضاهای کوچکتر می توان از انواع سقفی و شاخه ای نیز استفاده کنیدبا توجه به اینکه در سالن های پذیرایی قاب عکس و تابلوهای نقاشی زیبایی نصب می گردند، در نتیجه می توان با لوستر دیواری نورپردازی زیبایی را در بالای تابلوها ایجاد کرد. در سالهای اخیر تنوع بسیار بالایی در میان این گروه از لوسترها به چشم میخورد و از نظر قیمت نیز در حد مطلوبی قرار دارند.

لوستر پذیرایی جدید زنجیر آویز

برای اینکه بتوانید فضایی بسیار مجلل و لوکس و شیک داشته باشید، پیشنهاد می کنیم لوستر پذیرایی جدید زنجیر آویز را انتخاب کنید. این مدل از لوسترهای پذیرایی جدید از رشته های متعدد زنجیر تشکیل شده اند. در واقع دانه های کریستالی ریز و درشت در کنار هم تشکیل زنجیر می دهند و به شکل آویز روی سقف قرار میگیرند. برخی از مدل های قدیمی این نوع از لوسترهای زنجیری، به صورت چند شاخه اجرا میشوند و برای محیط های کلاسیک مورد استفاده قرار میگیرند. اما اگر به دنبال یکی از بهترین انواع لوستر پذیرایی جدید هستید، بهت است مدل های زنیجر آویز با طرح های مدرن را انتخاب کنید. در این مدل ها زنجیرها در اندازه های مختلف به هم متصل و طرح های چند طبقه و بسیار شیک و لوکس را بوجود می آورند.

شیک ترین لوستر پذیرایی جدید

مدل های مختلف لوسترهای پذیرایی جدید اغلب دارای طراحی هنرمندانه ای هستند و طرفداران خاص خودشان را دارند. اما برای اینکه بتوانید شیک ترین لوستر پذیرایی جدید را انتخاب کنید، بهترین کار ایجاد تناسب میان لوستر و سایر وسایل موجود در محیط می باشد. به عنوان مثال، برای فضاهای کوچک با سقف های کوتاه که دکوراسیون آن مدرن می باشد، شیک ترین لوستر پذیرایی جدید بدون شک مدل های سقفی با ارتفاع کم خواهد بود. در مقابل، برای سالن های پذیرایی بزرگ می توانید مدل های زنجیری آویز و آبشاری در ابعاد بزرگ را انتخاب کنید. در حالت کلی، از شیک ترین مدل های لوستر پذیرایی جدید می توان به مدل های خطی، زنجیری خطی، سقفی، کارتی، مدرن اشاره کرد. مدل های شاخه ای نیز برای سالن های پذیرایی کلاسیک هنوز مورد توجه قرار میگیرند. به عنوان مثال، مدل های لوستر شاخه ای رنگی قرمز، طلایی و سفید همگی طرفداران خاص خودشان را دارند.

معیارهای تهیه یک لوستر برای پذیرایی

باید لوستری را برای پذیرایی تهیه کرد که همیشه شیک و جدید باشد زیرا قدیمی بودن لوستر های خانه باعث می­شود سایر لوازم موجود در خانه نیز زشت و قدمی به نظر برسد. اما باید این نکته را نیز مد نظر داشت که گاهی سبک یک خانه قدیمی است و سبک خانه ای دیگر مدرن و جدید. به همین دلیل کسانی که در صدد تهیه لوستر پذیرایی جدید برای خانه شان هستند، سایر لوازم خانه را نیز جدید و مدرن نگاه می­دارند. توجه به طرح لوستر، در انتخاب لوستر برای پذیرایی بسیار مهم است، به همین علت هنگام انتخاب لوستر برای پذیرایی، باید به تناسب آن با سبک کلی خانه، توجه شود. برای تهیه لوستر پذیرایی جدید نکاتی هستند که باید به آنها توجه داشت که البته برای تهیه سایر لوستر ها نیز می­توان از این نکات استفاده کرد، مثلا:

بررسی مدل های جدید

برای تهیه لوستر پذیرایی جدید، توجه داشته باشید که باید طرح ها و مدل های جدید سال را بررسی کنید و اگر می­خواهید که خانه ای با لوستر جدید داشته باشید، باید بدانید که چه مدل هایی جدید و بروزی وجود دارند که بخواهید آنها را تهیه کنید.

دیزان و طراحی لوستر پذیرایی متناسب با خانه

 تناسب لوستر تهیه شده با خانه بسیار مهم است. ارتفاع سقف پذیرایی، اندازه لوستر و تناسب آن با اتاق و البته تناسب رنگ لوستر پذیرایی با وسایل موجود و… . اگر سقف پذیرایی شما کوتاه است،  برای تهیه لوستر پذیرایی جدید بهتر است از خرید لوستر پذیرایی که به صورت بلند و آویز هستند، خودداری کنید. در صورت تهیه یک لوستر پذیرایی جدید با اندازه نامطلوب، سقف کوتاه تر به نظر خواهد آمد و محیط خانه کوچک‌تر جلوه می‌کند.

در درجات بعدی نیز عناصری مثل؛ قیمت، رنگ، جنس و متریال و… قرار می­گیرد. با در نظر گرفتن این ویژگی ها در کنار هم می­توانید یک انتخاب صحیح در تهیه لوستر پذیرایی جدید خانه تان داشته باشید. لوستر پذیرایی به گونه است که بخش مهمی از خانه را شامل می­شود، بنابراین باید در هنگام خرید لوستر پذیرایی جدید دقت زیادی را به خرج داد. لوستر پذیرایی بخش زیادی از نور خانه را تامین می­کند، انتخاب یک لوستر بی کیفیت می­تواند مشکلاتی را به همراه داشته باشد، بنابراین در هنگام تهیه لوستر پذیرایی جدید باید به نوردهی و کیفیت لوستر توجه بسیاری کرد. نکته بعدی در تهیه لوستر پذیرایی جدید، تعداد آن است. برخی لوستر ها به دلیل اینکه سایز کوچکی دارند باید برای نصب در پذیرایی به تعداد تهیه شوند تا نوردهی لازم و کافی را داشته باشند و در بعضی موارد هم به دلیل اینکه لوستر ها دارای شاخه یا شعله های کافی هستند، نیازی نیست که بیش از یک لوستر تهیه شود. ( البته تهیه لوستر به تعداد بستگی به اندازه پذیرایی دارد ) هنگام خرید لوستر فانتزی یا پذیرایی جدید، اگر فضای پذیرایی شما کوچک است، بهتر است لوستری که انتخاب می­کنید دارای شاخه ‌ها و شعله های کمتری باشد. خرید لوستری با شاخه ها وشعله های زیاد برای سالن پذیرایی که کوچک است، باعث عدم تناسب دکوراسیون می‌شود.

راهنمای خرید لوستر پذیرایی جدید

سالن پذیرایی مهم ترین فضای منزل برای استقبال از مهمان ها است، به همین دلیل افراد معمولا در انتخاب دکوراسیون داخلی پذیرایی حساسیت بیشتری به خرج می دهند تا این فضا شیک و زیبا به نظر برسد. انتخاب لوستر پذیرایی یکی از انتخاب های مهمی است که اگر به درستی صورت بگیرد باعث جلوه گری بیشتر دکوراسیون پذیرایی شما و مجلل به نظر رسیدن فضای آن می شود. به دلیل تنوع بالای لوسترهای پذیرایی انتخاب لوستر پذیرایی برای اغلب افراد کار نسبتا سختی است. انتخاب یک لوستر پذیرایی ایده آل به فاکتورهایی بستگی دارد که در این گفتار به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

لوستر پذیرایی کلاسیک

از قدیمی ترین و البته پرطرفدارترین سبک ها در دکوراسیون داخلی، سبک های تجملاتی و کلاسیک می باشد. استفاده از وسایل پر از تجملات و زرق و برق، مبلمان های استیل بزرگ با کنده های هنرمندانه و پرده های مخمل فضای بسیار مناسبی را برای سالن های پذیرایی ایجاد می کنند. برای خرید لوستر پذیرایی جدید اگر سبک دکوراسیون منزلتان کلاسیک و تجملاتی می باشد، لازم است بدانید که انتخاب های بسیار مناسبی می توانید داشته باشیداز بهترین نوع لوستر پذیرایی جدید می توان به آویزهای کلاسیک اشاره کرد که در ساخت آن از فلزاتی مانند برنز و گاها طلا استفاده میشود. این نوع لوستر از نظر قیمت در سطح بالایی قرار داشته و زیبایی و جلوه آن کاملا منحصر به فرد استلوسترهای کلاسیک هنوز در لیست پرطرفدارترین انواع آویز قرار گرفته و طرح های متنوعی برای آنها در چند سال اخیر ارائه شده است. مخصوصا در نوع های ترکیبی که تلفیقی از طراحی های مدرن با کلاسیک در آنها با چشم میخورد. این نوع لوستر را نه تنها در سالن های پذیرایی کلاسیک، بلکه برای محیط های مدرن نیز می توان به کار برد.

انواع لوستر کلاسیک پذیرایی

لوسترهای کلاسیک دارای انواع مختلفی هستند که هر یک زیبایی و کاربردهای خاصی دارند. با شناخت انواع لوسترهای کلاسیک می توان بهترین گزینه را انتخاب نمود و چیدمان محیط پذیرایی منزل را به نحوی انجام داد که چشم هر بیننده ای محسور گردد. از جمله انواع لوسترهای کلاسیک می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • لوستر شاخه ای کلاسیک
  • لوستر کلاسیک دیوارکوب
  • لوستر سقفی کلاسیک
  • لوستر کریستالی کلاسیک

لوستر پذیرایی خطی

یکی دیگر از انواع لوستر پذیرایی جدید، لوسترهای خطی می باشد. این لوسترها که با نام های دیگری همچون لوستر یونانی نیز شناخته شده هستند، برای پذیرایی های بزرگ و کوچک کاربرد دارند. مهم ترین ویژگی این گروه از انواع لوستر پذیرایی جدید، پوشش فضای بیشتری از محیط می باشد. چون چراغ ها در این نوع لوستر به صورت خطی روی سطح افقی قرار میگیرند، نور را به خوبی در بخش های مختلف پخش می کنند. از دیگر ویژگی هایی که باعث شده اند تا این مدل لوستر پذیرایی جدید با استقبال بالایی روبرو شود، تناسب آن با محیط های کلاسیک و مدرن می باشد. کافیست این لوستر را در قیمت بالای میز غذا خوری یا وسط سالن نصب کنید تا از مزایای چشمگیر آنها بهره مند شوید.

انتخاب نوع لامپ لوستر پذیرایی جدید

دو نکته دیگر نیز در رابطه با لوستر پذیرایی جدید وجود دارد که به این شرح است:

اول اینکه در تهیه لوستر پذیرایی جدید تعداد لامپ های موجود در لوستر بسیار مهم است. در این مورد دو انتخاب وجود دارد که متشکل از لامپ های ریز و درشت است که می­توان از آنها استفاده کرد البته این امکان نیز وجود که به صورت ترکیبی از این لامپ ها استفاده کرد. لامپ های مهتابی که در رنگ ‌های متنوعی تولید می‌شوند، گزینه خوبی برای انتخاب هستند. این لامپ ها با رنگ ‌های متنوع و گوناگونی که دارند  به هیچ عنوان چشم را دچار مشکل نمی­کنند و سالن پذیرایی شما را زیبا جلوه می­دهند.
دوم اینکه در تهیه لوستر پذیرایی جدید همانطور که گفته شد جنس آن نیز از مهم ترین نکات است. متریال های مختلف اعم از کریستال، فلز، چوب، برنز و… وجود دارند که بنابر سلیقه سفارش دهندگان می­تواند تهیه شود.

چطور بهترین لوستر پذیرایی جدید را انتخاب کنیم؟

انتخاب و خرید لوستر پذیرایی جدید اگر با دقت انجام شود، کار سختی نخواهد بود و مانند تمام وسایل دکوراتیو لازم است چند نکته مهم را مد نظر داشته باشید. به عبارت دیگر، باید بتوانید قبل از خرید به چند سوال مهم پاسخ دهید و بر اساس جواب این سوالات انتخاب مناسبی داشته باشید.

  • سبک کلی دکوراسیون سالن پذیرایی شما چیست؟ کلاسیک یا مدرن؟
  • ترجیح می دهید سالن پذیرایی نور ملایمی داشته باشد و یا کاملا نورانی باشد؟
  • بودجه شما برای خرید لوستر پذیرایی چقدر است؟
  • ارتفاع سقف سالن پذیرایی چقدر است؟
  • سالن پذیرایی مورد نظر بزرگ و خلوت است یا کوچک و شلوغ؟

 

به طور خلاصه می توان به این سوالات به این صورت جواب داد که اگر سالن پذیرایی منزل شما کوچک است، بهتر است لوسترها کوچک با تعداد شاخه ها و نور زیاد با ارتفاع کم را انتخاب کنید تا محیط بزرگتر جلوه کند. برای محیط هایی با سقف بلند می توان لوسترهای بزرگ و آویز خریداری کرد. علاوه براین، در محیط های بزرگ می توان به جای نصب یک لوستر فانتزی در مرکز سالن، از چند آویز در بخش های مختلف سقف استفاده نمود. در نهایت، اگر قیمت لوستر پذیرایی جدید برایتان مهم است، بهتر است مدل های ساده و کوچک تر و همچنین چوبی را انتخاب کنید. چون لوستر کلاسیک و آنتیک برنز و طلایی با شاخه های زیاد قیمت بالایی نسبت به بقیه نمونه ها دارند.

 لوستر پذیرایی شیک چه ویژگی هایی دارد؟

 شیک بودن یک لوستر پذیرایی به فاکتور های زیادی بستگی دارد. همیشه انتخاب جدیدت رین مدل لوستر به معنی شیک ترین انتخاب نیست، بلکه لوستر پذیرایی شیک لوستری است که بیشترین هماهنگی را در مدل و رنگ با دیگر عناصر دکوراسیون داخلی منزل شما داشته باشد و در عین حال با متراژ سالن پذیرایی شما سازگار باشد. یکی دیگر از معیار هایی که هنگام انتخاب یک لوستر پذیرایی شیک باید به آن توجه کنید، متریال به کار رفته در ساختار لوستر است. هر چه متریال به کار رفته در ساخت لوستر با کیفیت تر باشد نمای کلی لوستر شیک تر به نظر می رسد. 

لوستر جدید زنجیری خطی برای پذیرایی

هر یک از مدل های لوستر خطی و زنجیری دارای مزایای خاصی هستند که باعث میشوند فضا جلوه بالایی داشته باشد. به همین دلیل برخی از طراحان این دو مدل را با هم تلفیق نموده و مدل خطی زنجیری را ارائه داده اند. در این مدل، زنجیرهای کریستالی بسیار درخشان از سازه مسطح و افقی آویز هستند. نصب این مدل لوستر پذیرایی جدید در وسط سالن های بزرگ می تواند جلوه بی نظیری داشته باشد و شک نکنید که بهترین انتخاب خواهد بود.

نکات مهم در انتخاب لوستر پذیرایی جدید

3 نکته ای که هنگام انتخاب لوستر مناسب باید در نظر بگیرید:

1. موقعیت لوستر در فضای داخلی و پذیرایی، موقعیت لوستر باید تا حد امکان مرکز باشد. به سه علت: زیبایی: یک لوستر خوب طراحی شده از همه زوایا قابل تحسین است. قرار دادن لوستر در موقعیت مرکزی به شما یک نمای 360 درجه داده تا همه عناصر و جزئیات پذیرایی نمایان شود. نور عمومی: نور و روشنایی پذیرایی به شکل مساوی از مرکز محیط توزیع و پراکنده می‌شود. تقارن: لوسترها تنها عناصر معلق در پذیرایی هستند، بنابراین برای ایجاد تعادل بصری بهتر است تا در مرکز قرار گیرند.

2. ارتفاع نصب ارتفاع نصب نیز یکی دیگر از نکات اثرگذار در انتخاب لوستر پذیرایی جدید است. قبل از هر چیز ارتفاع سقف پذیرایی را در نظر بگیرید. در صورتی که اتاق پذیرایی ارتفاعی کمتر از 5/2 متر باشد؛ بنابراین برای انتخاب لوستر و نصب آن ارتفاع 150 سانتی متری باشد. در واقع، حداقل باید ارتفاع لوستر از کف و یا سطح زمین 150 سانتی متر باشد.

voodoohome.com -

بهترین مدل لوستر پذیرایی

لوستر پذیرایی در مدل های مختلف مدرن و سنتی ساخته می شوند. اگر بخواهیم بهترین مدل لوستر پذیرایی را معرفی کنیم باید بگوییم، بهترین لوستر پذیرایی، لوستری است که علاوه بر داشتن کیفیت بالا با بقیه لوازم خانه هماهنگ باشد. دقت داشته باشید لوستر پذیرایی باید نور بیشتری از سایر قسمت های خانه داشته باشد. در ادامه به معرفی بهترین مدل های لوستر پذیرایی خواهیم پرداخت.
*لوسترهای سقفی یکی از انواع پرطرفدار لوسترهای پذیرایی هستند. این نوع لوسترها بیشتر برای قسمت هایی از خانه که سقف کوتاه تری دارند استفاده می شود. لوسترهای سقفی با سبک کلاسیک بهترین مدل لوسترها هستند که زیبایی منحصر به فردی دارند. بیشتر لوسترهای سقفی از جنس برنج و دارای کیفیت بالایی هستند.
*لوسترهای کریستالی بهترین مدل لوسترهای پذیرایی هستند و بیشتر در رنگ های طلایی یا کروم تولید می شوند. از لوسترهای کریستالی در فضاهای بزرگ استفاده می شود. لوسترهای کریستالی نور بیشتری ساطع می کنند در نتیجه باعث روشنایی بیشتر فضای پذیرایی می شود.
*لوسترهای چوبی بهترین مدل لوسترهای پذیرایی برای فضاهای کلاسیک است. شما به راحتی می توانید این نوع لوستر را با دیگر وسایل چوبی منزلتان هماهنگ کنید.
*لوسترهای مدرن از پرطرفدارترین سبک های لوستر پذیرایی هستند، که مختص دکوراسیون های مدرن می باشد. این لوسترها در رنگ های طوسی، سفید، طلایی و مشکی تولید می شوند. به همین علت شما می توانید با هر دکوراسیونی آن را ست کنید.
*لوسترهای کلاسیک یکی دیگر از پرطرفدارترین لوسترهای پذیرایی است. این لوسترها در سایز بزرگ و بیشتر از جنس آلومینیوم، برنز و برنج ساخته می شوند. به علت اینکه تعداد شاخه های این لوستر متفاوت است، شما به راحتی می توانید با توجه به متراژ اتاق پذیرایی تعداد شاخه های آن را انتخاب کنید.

خرید اینترنتی لوستر پذیرایی جدید

یکی از بهترین راه ها برای داشتن انتخاب عالی از میان تنوع زیاد لوستر، خرید لوستر آنلاین می باشد. فروشگاه وودهوم با ارائه لیست بسیار متنوع از انواع لوستر آشپزخانه، اتاق خواب و محیط های اداری و غیره می تواند گزینه مناسبی در این شرایط باشد. با خرید اینترنتی لوستر پذیرایی جدید از وودهوم می توان در یک نگاه انواع مختلف آویزها را با هم مقایسه و در نهایت انتخاب مناسبی داشت و از جدیدترین مدل ها مطلع شد.

لوستر کلاسیک دیوارکوب در پذیرایی

لوستر کلاسیک پذیرایی از نوع دیوارکوب از محبوب ترین و پرفروش ترین لوسترها محسوب می شوند. استفاده از این لوسترها در طی چند سال اخیر خیلی بیشتر شده است. دلایل متعددی موجب محبوبیت لوسترهای کلاسیک دیوارکوب شده است که از جمله آن ها می توان به زیبایی بخشیدن به دیوار، نورپردازی منزل در مقیاس گسترده اشاره نمود. این لوسترها از نظر نورپردازی خود دارای انواع مختلفی هستند که از جمله آن ها می توان به لوسترهایی که نور را به سمت بالا هدایت می کنند و نوری ملایم دارند اشاره نمود. این لوسترها معمولا برای اتاق خواب مورد استفاده قرار می گیرند. لوسترهای دیوارکوبی که نور را به سمت پایین هدایت می کنند و موجب نورپردازی و جلوه بیشتر وسیله ای که در زیر آن ها قرار می گیرد می شوند. از دیگر لوسترهای دیوارکوب می توان به لوسترهایی که نور را به صورت افقی در محیط منتشر می کنند اشاره نمود.

لوستر پذیرایی جدید اسپرت

سبک چیدمان اسپرت تا حد زیادی به سبک چیدمان مدرن نزدیک است و بنا بر این المان های اصلی آن مانند مبلمان، لوستر، آباژور و… هم در طراحی شباهت زیادی به هم دارند. لوستر های اسپرت از محبوب ترین لوستر های امروزی هستند که در کنار ظاهر شیک و ساده ای که دارند یا داشتن تنوع در شکل و هم چنین تنوع در رنگ، سازگاری بالایی با دکوراسیون داخلی مدرن و اسپرت دارند؛ چون در سبک چیدمان اسپرت بیشتر از رنگ های سیاه و سفید و برخی از رنگ های خنثی استفاده می شود لوستر اسپرت یکی از عناصری است که برای جان بخشی به دکوراسیون مدرن مورد استفاده قرار می گیرد به همین دلیل لوسترهای اسپرت در انواع رنگ های مختلف عرضه می شوند.  ویژگی دیگر لوستر اسپرت کم جا بودن آن است، لوسترهای اسپرت سقفی فضای کمی را اشغال می کنند و بهترین گزینه برای آپارتمان های کوچک به حساب می آیند. یکی دیگر از دلایل محبوبیت لوسترهای اسپرت قابل استفاده بودن برای انواع فضا ها مانند اتاق خواب، اتاق نشیمن، سالن پذیرایی، دفتر کار و… است. 

انواع لوستر پذیرایی جدید

انواع لوستر پذیرایی در مدل ها، طرح ها و با متریال مختلف در دسترس هستند. شما برای انتخاب بهترین لوستر پذیرایی باید فاکتور های زیادی را در نظر بگیرید تا یک لوستر مناسب با فضای پذیرایی خود انتخاب کنید؛ چون لوستر ها معمولا از دسته وسایلی به حساب می آیند که اکثرا چند سال در میان فرصت تعویضشان پیش می آید. لوسترهای پذیرایی انواع مختلفی دارند، از انواع  لوستر پذیرایی عبارتند از :

  • لوسترهای کریستال

 این نوع از لوسترها در انواع مختلفی و طرح های گوناگونی به بازار عرضه می‌شوند. در واقع لوسترهای کریستال نیز دارای دو نوع مدرن و سنتی هستند. بنابراین برای هر سلیقه و دکوراسیونی می‌توان از این نوع لوستر استفاده کرد. در ایران لوسترهای کریستال از طرفداران بیشتری برخوردار هستند.

  • لوسترهای فلزی

در سبک های مدرن و دکوراسیون های بوهمیان علاقه خاصی به استفاده از فلزات در فضای داخلی دارند. لوسترهای فلزی نیز یکی از انتخاب های بدون شک این افراد می‌باشد. امروزه طرح های بینظیر و خلاقانه ای از این نوع لوسترها به بازار عرضه شده و اکثر افراد را به خود علاقه مند کرده است.

  • لوسترهای شاخه ای و کلاسیک

برخلاف نام آن مدل های جدیدی از لوسترهای شاخه ای وجود دارند که نمای خاص و ویژه ای به محیط اطراف خود می‌دهند. علاوه بر آن شما می‌توانید به تعداد شاخه های این لوسترها اضافه یا کم کنید.

  • لوسترهای چوبی

 اکثر افرادی که به طبیعت علاقه دارند، ترجیح می‌دهند تا از المان های طبیعی در دکوراسیون  داخلی خود به خصوص در فضای پذیرایی، استفاده کنند. اغلب این افراد که طرفدار سبک روستیک هستند به دنبال لوسترهای چوبی هستند. البته مدل های جدید و زیبایی از این نوع لوسترها به بازار عرضه شده که برای اغلب افراد جذاب به نظر می‌رسند. ذکر این نکته حائز اهمیت است که بعضی از لوستر ها ممکن است تلفیقی از دو سبک یا مدل مختلف باشند یا هر کدام از متریال ذکر شده در لیست انواع لوستر برای ساخت مدل های دیگر لوستر ها هم استفاده شوند.

لوستر جدید

جدید و به روز بودن لوازم خانگی و اکسسوری ها یکی از دغدغه های اصلی افراد هنگام خرید این وسایل است. لوستر و دیگر اکسسوری هایی که در اغلب اوقات امکان تعویض آن ها تا چند سال فراهم نمی شود، ازجمله وسایلی هستند که جدید بودن آن ها هنگام خریداری اهمیت بیشتری دارد. اگر شما هم قصد خریداری یک لوستر جدید و شیک را برای منزل یا دفتر کارتان دارید با ما همراه باشید تا شما را با جدید ترین مدل های لوستر ۲۰۲۰ برای استفاده در انواع فضا ها آشنا کنیم.

لوستر پذیرایی مدرن

در سبک دکوراسیون مدرن بیشتر به سادگی گرایش پیدا شده و فلزات نقش مهمی در آنها ایفا می کنند. لوستر پذیرایی مدرن نیز با همین ویژگی ها ارائه شده و متناسب با شرایط محیط، نوع مبلمان و رنگ بندی به کار رفته برای فرش و کاغذ دیواری و پرده ها در نهایت می توان مدل های متنوعی را انتخاب کرد. اگر به دنبال مدل های شاخه ای برای لوستر پذیرایی مدرن هستید، بهتر است گزینه هایی را انتخاب کنید که بدنه شاخه ها ساده تر باشند. علاوه براین، در این مدل از کریستال های آویز و رشته ای کمتر استفاده میشود.

انواع لوستر جدید

انواع بسیار متنوعی از لوستر های جدید به بازار عرضه شده اند. شما می توانید با توجه به مواردی مانند فضایی که می خواهید لوستر را درآن نصب کنید، میزان نورپردازی مورد نیاز، مساحت فضا، سبک چیدمان و… از مدل های مختلف لوستر جدید برای زیبا تر شدن محیط های مختلف منزل استفاده کنید. تنوع بی نظیر لوسترهای موجود در بازار به شما این امکان را می‌دهد که برای هر کدام از فضاهای منزل مانند سالن پذیرایی، اتاق نشیمن، اتاق خواب و… از مدل های متفاوت لوستر استفاده کنید.

لوستر کلاسیک برای آشپزخانه

آشپزخانه از مهم ترین بخش ها در هر منزل بوده و به دلیل حضور طولانی خانم ها و گاها آقایان در آن باید به زیبایی و روشنایی و نور آن اهمیت داد؛ مخصوصا در اشپزخانه های امروزی که مرزی میان آنها و اتاق نشیمن و سالن پذیرایی وجود ندارد. در این شرایط خرید لوستر کلاسیک برای آشپزخانه با کابینت های چوبی نه تنها فضا را روشن می کند، بلکه زیبایی خیره کننده ای را به همراه خواهد داشت. مساله بسیار مهم در انتخاب و خرید لوستر کلاسیک آشپزخانه، اندازه و ابعاد آن است. چون آشپزخانه ها در اغلب مواقع کوچک هستند، به همین دلیل لوسترهای بزرگ نمی توانند کاربرد زیادی در آنها داشته باشند. لوستر فلزی با بدنه بسیار مقاوم در برابر نم و رطوبت با لامپ های درخشان همان چیزیست که یک آشپزخانه کلاسیک کم دارد. از جدیدترین مدل لوستر کلاسیک برای آشپزخانه می توان به طرح های خطی اشاره کرد. این لوسترها بدنه فلزی داشته و حباب و لاله و شاخه هایی کوتاه و بلند روی آنها نصب شده و برای جزیره و میز غذاخوری استفاده میشود. در برخی از مدل های لوستر خطی کلاسیک شاخه های فلزی مانند لوسترهای شاخه ای نیز قرار میگیرد که انتخاب آنها کاملا سلیقه ای است.

مدل لوستر جدید

تغییرات گسترده در طراحی و ساخت لوستر ها باعث پدید آمدن مدل های مختلفی از لوستر جدید شده اند. در لوستر های جدید از متریال جدید و متنوعی استفاده شده است. مدل های لوستر جدید بیشتر به سمت لوستر های چند بعدی با لامپ های ال ای دی که رنگ های بسیار متنوعی دارند متمایل شده اند. در طراحی لوستر های جدید از اشکال هندسی و طرح های فانتزی استفاده می شود. برخی از معروف ترین مدل های لوستر جدید شامل مدل های چند تیکه، مدل های سقفی چند بعدی، مدل های چند طبقه، مدل های آویز بلند و لوستر های ریسه ای و فانتزی اشاره کرد.

لوستر کلاسیک پذیرایی برنزی

برای داشتن سالن پذیرایی لوکس و تجملاتی شک نکنید که لوسترها برنزی می توانند یکی از بهترین و منحصر به فردترین انتخاب ها باشند. لوستر کلاسیک پذیرایی برنزی دارای بدنه ای از برنز بوده و رنگ بسیار جذاب و شیکی هستند. این لوسترها اغلب به صورت چند شاخه ای با تعداد زیاد رشته های کریستالی و حباب و لاله های درخشان ارائه میشوند. یکی از موارد بسیار مهم در خرید لوستر کلاسیک پذیرایی برنزی، وزن سنگین و قیمت بالای آنها می باشد. به همین دلیل نصب این لوسترها در محیط هایی که سقف کاذب بی کیفیت دارند توصیه نمیشود. همچنین لازم به ذکر است، لوستر کلاسیک برنزی پذیرایی دوام و ماندگاری بالایی داشته و به سختی دچار ترک و شکستگی خواهد شد. به همین دلیل برای سالهای زیادی می تواند نور و روشنایی را در سقف پذیرایی پراکنده کند.

 

لوستر کلاسیک پذیرایی

لوستر کلاسیک یکی از پر فروش ترین مدل های لوستر است و به لوسترهایی که دارای طرح و شکل سنتی هستند و معمولا از جنس کریستال، شیشه، چینی، استیل و یا برنج می باشند لوستر کلاسیک می گویند. استفاده از لوستر کلاسیک پذیرایی در فضایی که دارای دکوراسیون کلاسیک است موجب می شود که جلوه و زیبا محیط دوچندان گردد. لوسترهای کلاسیک شکوه خاصی دارند و اصیل بودن آن ها نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند، به همین دلیل همچنان طرفداران زیادی دارند. کشورهای مختلفی به تولید لوسترهای کلاسیک می پردازند اما به جرات می توان گفت که کلاسیک ترین و خاص ترین لوسترها متعلق به کشورهای فرانسه و ایتالیا است.

لوستر کلاسیک سقفی پذیرایی

لوستر کلاسیک سقفی دارای کاربردهای مختلفی است. مهم ترین مزیت این لوسترها این است که فضای زیادی را اشغال نمی کنند، زیرا به سقف متصل هستند. همین مسئله موجب می شود که در عین زیبایی فضا را بزرگ تر نشان دهند. از طرفی طراحی این لوسترها به نحوی انجام شده که در هنگام نصب تمامی سیم های آن ها به صورت توکار انجام می شود، در نتیجه زیبایی ظاهری بیشتری دارند. لوسترهای کلاسیک سقفی دارای طرح ها و مدل های گوناگون در اندازه های کوچک و بزرگ هستند که متناسب با فضای مد نظر خود می توانید از آن ها استفاده نمایید. از این لوسترها می توان علاوه بر پذیرایی در راهروها، سرویس های بهداشتی و … نیز استفاده نمود.

لوستر سالن پذیرایی کلاسیک

سالن پذیرایی از مهم ترین بخش های منزل است و زیبایی و دکوراسیون آن بسیار اهمیت دارد. استفاده از لوسترهای کلاسیک مخصوص سالن پذیرایی موجب می شود که سالن پذیرایی جلوه خاصی داشته باشد و نورپردازی آن به نحوی انجام شود که فضا بزرگ تر از اندازه واقعی خود نشان دهد. این لوسترها ضمن زیبایی با نورپردازی خاصی که دارند موجب می شوند که وسایل و چیدمان پذیرایی زیبا تر به نظر برسند. از این رو می توان گفت که لوسترها کلاسیک نقش مهمی در زیبایی فضای منزل دارند.

مدل لوستر پذیرایی کلاسیک

لوستر کلاسیک پذیرایی دارای مدل های مختلفی است که هر یک از آن ها طرفداران خاصی دارند. از جمله محبوب ترین مدل های لوستر کلاسیک می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • لوستر کلاسیک چوبی

هر چند که لوسترهای کلاسیک معمولا دارای بدنه ای فلزی از آلیاژی های فلزی مختلف هستند اما نوعی از این لوسترها وجود دارد که بدنه ای چوبی دارند. این لوسترها تلفیقی از کلاسیک و مدرنیته هستند و به دلیل قیمت مناسبی که دارند دارای طرفداران بسیاری می باشند.

  • لوستر کلاسیک مشکی

رنگ لوسترها باید هارمونی خاصی با سایر دکوراسیون داخلی منزل داشته باشد. از این رو در هنگام خرید لوستر آنلاین باید توجه ویژه ای به رنگ آن نمود. لوسترهای کلاسیک مشکی دارای ظاهری خاص و متفاوت هستند اما امکان استفاده از آن ها در هر مکانی وجود ندارد.

  • لوستر کلاسیک ساده

این لوسترها ساده ترین لوسترهای کلاسیک هستند و دارای طرح و پیچیدگی خاصی نیستند، به همین دلیل در اکثر محیط ها شاهد استفاده از آن ها هستیم. این لوسترها در عین سادگی می توانند زینت بخش محیط باشند.

  • لوستر سفید کلاسیک

لوسترهای کلاسیک سفید از زیبا ترین و پرکاربرد ترین لوسترهای کلاسیک هستند، زیرا می توان به راحتی آن ها را با انواع دکوراسیون داخلی منزل هماهنگ نمود. البته این لوسترها نیز تماما سفید نیستند و معمولا دارای بدنه ای طلایی رنگ و فلزی هستند

طرح های لوستر کلاسیک پذیرایی

لوستر کلاسیک پذیرایی به لوسترهای چند شاخه معروف هستند و معمولا به دلیل ارتفاع و ابعاد بزرگی که دارند در سالن های پذیرایی و نشیمن مورد استفاده قرار می گیرند. این لوسترها دارای طرح های متنوع و جذابی هستند که با توجه به دکوراسیون داخلی منزل و سلیقه خود می توانید مناسب ترین و شیک ترین آن ها را انتخاب نمایید. شکل ظاهری، رنگ و اندازه کریستال های لوستر کلاسیک بسیار اهمیت دارد و باید متناسب با ابعاد و متراژ منزل انتخاب شود. لوسترهای کلاسیک بزرگ اصلا گزینه مناسبی برای منازلی که دارای فضای کوچکی دارند نیستند. زیرا موجب می شوند که محیط کوچکتر و بی نظم نشان داده شود. از طرفی استفاده از لوسترها کوچک در منازل بزرگ نیز باعث می شود که لوستر جلوه و زیبایی خاصی نداشته باشد و کمتر در معرض دید قرار بگیرد.

لوسترهای کلاسیک معمولا به صورت چند شاخه هستند و بیشتر دارای شکل های هندسی گرد یا منحنی می باشند. از هر کدام از شاخه های این لوسترها کریستال های متعددی آویزان است و اغلب دارای بدنه ای فلزی و طلایی یا نقره ای رنگ هستند. این سبک طراحی ویژگی بارز لوسترهای کلاسیک هستند که موجب شده ظاهری لوکس و سلطنتی داشته باشند.

جدید ترین لوستر های پذیرایی

به دلیل اهمیت بسیار زیاد سیستم روشنایی و نورپردازی پذیرایی، تنوع بسیار بالایی را می توان در جدیدترین لوسترهای پذیرایی مشاهده کرد. از مدل های مدرن گرفته تا کلاسیک شاخه ای و آویز همگی گزینه های ایده آلی به عنوان لوستر پذیرایی جدید به شمار می روند. برندهای مختلف لوسترهای متعددی را متناسب با زندگی مدرن و امروزی ارائه داده اند که از نمونه های آن می توان به مدل آتلانتیس اشاره کرد. جالب است بدانید که در جدیدترین لوسترهای پذیرایی به همان اندازه که مدل های ساده به چشم میخورد، نمونه هایی با طرح های بزرگ و شلوغ نیز جلوه گری می کنند. در برخی از این مدل ها لوسترهایی به چشم میخورد که از زنجیرهای متعدد تشکیل شده و به شکلی هنرمندانه به صورت چند طبقه اجرا میشوند. این لوسترهای زنجیری در کنار کریستال های ریز و درخشان برای پذیرایی های بزرگ با سقف بلند گزینه ای بسیار مناسب محسوب میشوند. از دیگر گزینه هایی که می توان به عنوان جدیدترین لوستر پذیرایی در نظر گرفت، لوسترهای سقفی، کارتی، ال ای دی، خطی و یونانی اشاره کرد.

قیمت لوستر کلاسیک پذیرایی

یکی از مواردی که در هنگام خرید لوسترهای کلاسیک پذیرایی مطرح می شود قیمت آن ها است. قیمت این لوسترها به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله آن ها می توان به برند و کشور تولید کننده لوستر، تعداد شاخه ها و کریستال های آن، ابعاد و ارتفاع لوستر، نوع لامپ ها و شعله های آن ها، جنس بدنه لوستر و … اشاره نمود. فروشگاه ها و وب سایت های متعددی وجود دارد که ارائه دهنده انواع لوستر هستند که می توانید جهت خرید به آن ها مراجعه نمایید. اگر می خواهید با جدید ترین مدل های لوستر کلاسیک آشنا شوید به شما پیشنهاد می کنیم که حتما از وب سایت www.voodoohome.com بازدید نمایید.

سوالات متداول لوستر پذیرایی جدید

لوستر پذیرایی جدید و متناسب با دکوراسیون کاملا بروز می تواند بهترین انتخاب برای زیباتر شدن محیط باشد. با توجه به اینکه سالن پذیرایی در تمام فرهنگ ها همیشه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده است، در نتیجه شیک ترین و لوکس ترین وسایل را در این بخش از منزل می توان مشاهده کرد. 

لوستر آویز
لوستر شاخه ای
لوستر سقفی
لوستر دیواری 

از قدیمی ترین و البته پرطرفدارترین سبک ها در دکوراسیون داخلی، سبک های تجملاتی و کلاسیک می باشد. استفاده از وسایل پر از تجملات و زرق و برق، مبلمان های استیل بزرگ با کنده های هنرمندانه و پرده های مخمل فضای بسیار مناسبی را برای سالن های پذیرایی ایجاد می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید