جستجو کردن
Close this search box.

نکات کلیدی در انتخاب استایل فرش مناسب(1)

آخرین مقالات

رنگ مناسب
اگر شما رنگ و طرح در فضای خود زیاد دارید بهتر است از فرش های تک رنگ استفاده کنید مانند رنگ های خنثی یا رنگ های مکمل استفاده شده در مبلمان و فضا. همچنین می توانید از یکی از رنگ های موجود در فضا استفاده کنید. این را در نظر بگیرید که رنگ های تیره فضا را کوچکتر و صمیمانه تر می کند اما رنگ های روشن می توانند فضاهای کوچک را بزرگتر نشان دهند. رنگ هایی مثل نارنجی زرد و قرمز فضا را گرمتر می کند و رنگ های سرد مانند سبز و آبی بیشتر آرامش بخش هستند.

طرح مناسب
در انتخاب طرح فرش جسورانه عمل کنید. طرح های پیچیده با ترکیب رنگی های نزدیک به هم به فضای شما عمق می دهد اگر می حواهید از یک جفت فرش در یک فضا با طرح های مختلف استفاده کنید تمامی زوایا و جوانب را در نظر بگیرید. رنگ های روشن یا طرح های شاخص می توانند انتخاب خوبی باشند اگر می خواهید فضای خود را خاص جلوه دهید. طرح های شاخص و طرح های بزرگ در فضاهای کوچک می توانند فضا را بزرگتر نشان دهند.

بافت مناسب
یک فضا با ترکیبی از بافت های مختلف ممکن است احساس لایه لایه بودن را القا کند. آسان ترین راه برای ست کردن در این فضاها این است که به بافت فرش توجه کنید. بگذارید دکور موجود در فضا شما را راهنمایی کند و هدف تضاد باشد. پارچه های نرم یا صاف یا سخت در حالی که براق به نظر می رسند انتخاب خوبی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید