جستجو کردن
Close this search box.

نکات لازم در خرید میزناهارخوری ست

آخرین مقالات

میز ناهار خوری ست

خرید میز ناهار خوری ست یکی از خریدهای مهم است و می‌تواند یک تجربه هیجان انگیز و لذت بخش باشد. همه ما هر روز، روز خود را با صبحانه خوردن و استفاده از میز ناهار خوری شروع می‌کنیم. بنابراین مهم است که نسبت به خرید خود، احساس رضایت کامل را داشته باشید. در این مقاله از وبلاگ وودوهوم، قصد داریم به بررسی نکات مهم خرید میز ناهار خوری ست و انواع آن بپردازیم. اگر قصد دارید میز ناهار خوری چوبی جدیدی بخرید، در ادامه این مقاله جذاب و کاربردی با ما همراه باشید.

در ادامه ی این مطلب خواهیم خواند:

نکات مهم خرید ست مبل و میز ناهار خوری

خرید میز ناهار خوری ست با مبلمان؛ یکی از دغدغه‌های اصلی خانم‌ها هنگام خرید (به ویژه هنگام خرید جهیزیه) می‌باشد. یک میز ناهار خوری می‌تواند قلب خانه و آشپزخانه شما را تشکیل دهد. به همین دلیل رعایت نکات اصلی و اصولی هنگام خرید آن الزامی است. در اینجا قصد داریم به بررسی برخی از این نکات مهم بپردازیم:

1. سبک و طراحی

خانه شما بازتاب مستقیم سلیقه و استایل شخصی شماست. به همین دلیل تک تک وسایلی که انتخاب می‌کنید حائز اهمیت است. اگر برای خرید وسایل خانه از سبک خاصی پیروی می‌کنید (سبک‌هایی نظیر کلاسیک، مدرن، سنتی، مینیمال و…)، بهتر است هنگام خرید میز ناهار خوری ست (Dining table set) نیز از همان سبک تبعیت کنید. این مسئله سبب می‌شود تا بین تمامی وسایل خانه هماهنگی ایجاد شود و شما صاحب سبک خودتان شوید.

هنگام انتخاب رنگ میز ناهار خوری مدرن باید به رنگ مبل‌ها نیز توجه کنید. شما می‌توانید رنگ ناهار خوری را بصورت هماهنگ و ست با مبل‌ها در نظر بگیرید و یا اینکه از رنگ‌های مکمل با یکدیگر استفاده کنید.

2. سایز میز ناهار خوری ست

برای انتخاب میز ناهارخوری ست با ابعاد و سایز مناسب دو نکته باید در نظر گرفته شود: تعداد اعضای خانواده و ابعاد و ظرفیت فضا. بهتر است ناهار خوری انتخابی شما با این دو مورد سازگاری کافی را داشته باشد و خیلی بزرگ و یا خیلی کوچک نباشد. در نظر داشته باشید که میز ناهارخوری شما باید کاملا متناسب با اتاق غذاخوری یا آشپزخانه شما باشد.

3. شکل ظاهری میز ناهار خوری

میزهای ناهارخوری معمولا به شکل‌های گرد، مربع یا مستطیل هستند. هر کدام از این طرح‌ها، مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند. میزهای گرد معمولا برای فضاهای کوچکتر مناسب هستند. میزهای مستطیلی از محبوب‌ترین میزهای غذا خوری هستند که ظاهری ظریف و کلاسیک دارند.

4. مواد و متریال سازنده

جنس و متریال سازنده میز ناهار خوری مدرن شما، هم از نظر زیبایی و هم از نظر مقاومت و دوام حائز اهمیت است. اکثر میزهای ناهار خوری از چوب ساخته شده‌اند اما برخی از آن‌ها با متریال‌های دیگری نظیر فلز، شیشه، سنگ و… ترکیب شده‌اند. هنگام انتخاب متریال‌های مختلف شما باید مواردی نظیر نگهداری، تمیز کردن، دوام و همچنین ظاهر کلی میز ناهار خوری ست (Dining table set) را در نظر داشته باشید:

5.چوب

  • مزایا: بادوام، تعمیر آسان
  • معایب: چوب با گرما یا رطوبت منبسط و منقبض می‌شود، ممکن است خش بیافتد و در مقایسه با متریال‌های دیگر گران است.

شیشه

  • مزایا: شیشه مقرون به صرفه است و در صورت نگهداری مناسب دوام بالایی دارد.
  • معایب: خیلی سریع لک می‌شود، در اثر حرارت ممکن است ترک بخورد.

فلز

  • مزایا: فلز دوام بسیار بالایی دارد و ارزانتر از چوب است.
  • معایب: لکه را نشان می‌دهد، برای تمیز کردن به ابزارهای خاص و مخصوصی نیاز دارد.

انواع میز ناهار خوری ست

اگر قصد دارید مبل و ناهار خوری ست بخرید، می‌توانید مدل‌های مختلفی را انتخاب کنید. برخی از این مدل‌ها عبارتند از :

ست مبل و میز ناهار خوری کلاسیک

مبلمان کلاسیک یکی از شیک‌ترین مدل‌های مبلمان است که همیشه مد است و طرفداران خاص خود را دارد. استایل کلاسیک با استایل مینیمال و مدرن تفاوت دارد. ست مبل و میز ناهار خوری چوبی کلاسیک با تاج کوتاه و منبت کاری ظریف، ساده‌تر است و برای افرادی که دوست دارند استایلی کلاسیک و در عین حال ساده داشته باشند، بسیار مناسب‌ و درخور است. در نظر داشته باشید که یکی از نکات مهم ست کردن مبل و میز نهار خوری، یکسان بودن اندازه تاج و منبت کاری‌ها می‌باشد.

ست مبل و میز ناهار خوری راحتی

ست مبل راحتی و میز ناهار خوری یکی از ایده‌های پر طرفدار است که در اکثر خانه‌ها مشاهده می‌شود. اگر این ست‌ها اصولی و درست انجام شود، باعث زیبایی بیشتر خانه شما می‌شود. برای ست کردن مبل و میز ناهار خوری راحتی می‌توانید از روش‌های مختلفی استفاده کنید. برخی از این روش‌ها عبارتند از:

  • شما می‌توانید پارچه مبل راحتی و ناهارخوری را از نظر رنگ، طرح و بافت با یکدیگر ست کنید.
  • روش دیگر این است که اگر مایل باشید می‌توانید فرم صندلی ناهارخوری را با فرم مبل راحتی ست و هماهنگ کنید.
  • در روش سوم نیز می‌توانید از میز گیرد یا نیمکت برای ناهارخوری استفاده کنید. هر دوی این موارد استایل کلی خانه شما را از حالت همیشگی خارج می‌کند و حالت امروزی‌تری به آن می‌دهد.

ست مبل و میز ناهار خوری سلطنتی

مدل سلطنتی یکی از مدل‌های پرطرفدار و خاص است که هیچ زمان از مد نمی‌افتد. شما می‌توانید انواع مدل‌های مبلمان و ناهار خوری سلطنتی را در بازار پیدار کنید. در مبلمان سلطنتی از منبت کاری استفاده شده است. این منبت کاری‌ها در مبلمان سلطنتی نسبت به مبلمان کلاسیک بسیار بیشتر و ظریف‌تر است. بطور کلی بر روی دسته‌ها، تاج‌ها و پایه‌های ست مبل و میز ناهار خوری سلطنتی از منبت کاری‌های ظریف و البته پرکار استفاده می‌شود. وزن این مدل مبلمان و ست ناهار خوری نسبت به مدل‌های کلاسیک و راحتی بیشتر است، زیرا چوب بیشتری در آ‌ن‌ها به کار رفته است.

مبل و میز ناهار خوری ست استیل

مبل و میز ناهار خوری استیل از سری ست‌های مبلمان است که می‌تواند خانه شما را زیباتر کند. بطور کلی این مدل چیدمان برای خانه‌های نسبتا بزرگ مناسب‌تر است. البته این مسئله تا حد زیادی به راحتی و سلیقه شما بستگی دارد. جالب است بدانید که مبل استیل همان مبل سلطنتی است و این دو تنها در اسم با یکدیگر فرق دارند.

خرید میز ناهار خوری ست؛ وودوهوم

در این مقاله از وبسایت وودوهوم به بررسی نکات مهم خرید میز ناهار خوری ست پرداختیم. شما می‌توانید جدیدترین مدل‌های میز ناهارخوری را از وودوهوم بخواهید. وودوهوم ارائه کننده متنوع‌ترین مدل‌های لوستر و آویزهای مدرن، به‌روزترین لامپ‌های دکوراتیو و کم مصرف، انواع پاف‌های دستباف سبک مدرن و وینتیج، میز و صندلی‌ مدرن (خانگی و رستورانی)، خاص‌ترین لوازم دکوراتیو، لوستر، لوستر کریستالی، لوستر فانتزی و لوستر آشپزخانه و تامین کننده انواع مصنوعات چوبی می‌باشد.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 50 19 22 22 021، 09364061000 و 09364071000 تماس حاصل نمایید. همچنین می‌توانید برای مشاهده نمونه‌ کارهای بیشتر به اینستاگرام ما با آدرس voodoo.home مراجعه نمایید. همکاران ما آماده خدمات رسانی به شما عزیزان هستند.

سوالات متداول میز ناهار خوری ست

سبک و طراحی
سایز میز ناهار خوری ست
شکل ظاهری میز ناهار خوری
مواد و متریال سازنده

چوب

مزایا: بادوام، تعمیر آسان
معایب: چوب با گرما یا رطوبت منبسط و منقبض می‌شود، ممکن است خش بیافتد و در مقایسه با متریال‌های دیگر گران است.
شیشه

مزایا: شیشه مقرون به صرفه است و در صورت نگهداری مناسب دوام بالایی دارد.
معایب: خیلی سریع لک می‌شود، در اثر حرارت ممکن است ترک بخورد.
فلز

مزایا: فلز دوام بسیار بالایی دارد و ارزانتر از چوب است.
معایب: لکه را نشان می‌دهد، برای تمیز کردن به ابزارهای خاص و مخصوصی نیاز دارد.

دیدگاهتان را بنویسید