جستجو کردن
Close this search box.

راهنمای چیدمان آشپزخانه شیک و مدرن

آخرین مقالات

چیدمان آشپزخانه شیک اهمیت بسیار زیادی در طراحی داخلی دکوراسیون دارد. زیرا آشپزخانه مهم ترین فضای کاربردی در خانه است و معمولا زمان زیادی را در آن سپری می کنیم. در این نوشته به نکاتی در چیدمان آشپزخانه شیک می پردازیم که از آن برای چیدمان خود میتوانید راهنمایی بگیرید.

در آشپزخانه های مدرن داشتن چیدمانی که سادگی را به نمایش بگذارد بسیار مهم است. به جای استفاده از وسایل دکوری و جا گیر در آشپزخانه می توانید گزینه های دیگری را به آن اضافه کنید. برای مثال استفاده از سنگ های طبیعی با رگه های زیبای مواد معدنی یا چوب طبیعی با گره و بافت متعدد در اپن یا کانتر جلوه ای جذاب و گیرا به دکوراسیون محیط اضافه خواهد کرد.

اگر تمایل دارید فضای آشپزخانه منزلتان صمیمی و گرم تر به نظر برسد بهتر است در هنگام طراحی نور پردازی توجه لازم را به خرج دهید. 

دکوراسیون آشپزخانه سفید و سیاه از انواع دکوراسیون هایی است که امروزه مورد توجه اغلب افراد و طراحان داخلی قرار گرفته است که در این نوع برای ایجاد تضاد قوی از لامپ های ال ای دی استفاده می کنند. که در بخش های قبل به نکاتی در باره نور پردازی آشپزخانه اشاره شده است.

ایجاد روشنایی در سراسر دکوراسیون آشپزخانه باید مورد توجه قرار دهید و علاوه بر این نور پردازی داخلی آشپزخانه باید به صورتی باشد که فضایی آرامش بخش و گرم در آشپزخانه ایجاد می شود. هر قسمت از آشپزخانه می تواند مکانی مناسبی برای نصب لامپ های مختلف و ایجاد نور پردازی باشد. اگر شما تمایل دارید فضای آشپزخانه متفاوت و صمیمی تر به نظر برسد بهتر است از نورهای گرم استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید