جستجو کردن
Close this search box.

انتخاب گلدان های رومیزی برای دکوراسیون تابستانه

آخرین مقالات
گلدان رومیزی-voodoohome.com
درست است که یک دکوراسیون خوب با مبلمان و عناصر داخلی بزرگ خانه که به درستی انتخاب شده باشند به چشم می آید و تاثیر زیادی در اینکه نتیجه کار رضایت بخش از آب دربیاید دارد، اما مطمئنا از نقش این کوچک های دکوراسیون داخلی که با اکسسوری شناخته می شوند نمی توان غافل بود.
ابتدا انواع مدل های جدید گلدان هایی که در سال 2018 مد شده اند و طراحان داخلی در طراحی فضای پذیرایی و اتاق خواب برای دیزاین و کامل کردن طراحی دکوراسیون خانه از آن استفاده می کنند معرفی می کنیم:
 

انواع مدل گلدان رومیزی جدید در دکوراسیون داخلی منزل :

 

1.گلدان سرامیکی

این گلدان ها یکی از جدیدترین و محبوب ترین مدل های گلدان رومیزی است که این اواخر استقبال زیادی در دکوراسیون داخلی از آن شده است. گلدان های سرامیکی معمولا دارای تکسچرهای خاصی هستند و یا ممکن است ساده باشند. علاوه بر اینکه تنوع رنگی دارند اما یکی از پرکاربرد ترین گلدان سرامیک رنگ سفید آن است. این گلدان ها در سایزهای مختلف و فرم های مختلف طراحی می شوند.
 
گلدان رومیزی-voodoohome.com
 

2.گلدان بامبو

گلدان های بامبو از قیمت بالاتری نسبت به گلدان سرامیکی برخوردارند. شاید یکی از دلایل آن وزن سبک آن و طرح های ظریف و هنرمندانه گلدان های بامبو می باشدو البته گلدان های بامبو با اینکه از جنس چوب هستند یه دلیل ظرافت و لایه پوسته ای گلدان احتمال شکستن دارند ، بنابراین به حرف های فروشنده طبق اینکه اینها چوبی هستند و نشکن اکتفا نکنید و سعی کنید درون گلدان را با سنگ یا هر چیز دیگری سنگین کنید تا تعادل آن حفظ شود.
 
 

4.گلدان سالونگ

به نظر می آید که محبوبیت این گلدان ها از برند معروف ایکیا آغاز شد. این اسم در واقع به متریال گلدان ربطی ندارد و در واقع اسم یک مجموعه گلدان در فرم های متنوع است. رایج ترین این گلدان ها ست سه تایی ان است. البته این گلدان ها بیشتر حالت تزئیتی دارند و دهانه آن گنجایش تعداد زیادی گل برای نمایش را ندارد. اما در واقع گلدان سالونگ ترند امسال بوده است. در رنگ های متنوع و غالبا از جنس بلوری می باشد. نمونه هاییی از آن دارای سایه روشن رنگی می باشد.
 
 
گلدان رومیزی-voodoohome.com
 

5.گلدان بلوری

گلدان های بلوری همیشه جایگاه خودشان را به عنوان تعریفی از گلدان در دیزاین داخلی حفظ کرده اند.  گلدان های بلوری به دلیل شفافیت متریال شیشه می توانند زیبایی خاص خود را داشته باشند ، در عین حال که تمیزنگه داشتن آن سخت تر از سایر مدل ها باشد. گلدان های بلوری بهتر است برای تزئین میزهایی با صفحات چوبی و رنگ تیره به کار برده شود تا خود را بهتر نمایش دهد. استفاده از گلدان شیشه ای بر روی میز شیشه ای باعث می شود که از دید پنهان شود و تاثیر خود را نداشته باشد.
 
 
گلدان رومیزی-voodoohome.com
 

6.گلدان استیل و فلزی

این گلدان های مدرن از انواع مدل گلدان رومیزی جدید با ظاهر صیقلی و آینه ای که دارند این روزها بسیار پرطرفدار شده اند. گلدان های استیل می توانند یک همراه خوب در دکوراسیون مدرن و آرت دکو به حساب بیایند. انعکاس نور و تصاویر بر روی گلدان های متالیک ویژگی جذب کننده این گلدان هاست که در فرم ها و سایزهای مختلف جلوه ای بی نظیر از خود به نمایش میگذارند..
 
گلدان رومیزی-voodoohome.com
 
 
انواع مدل گلدان رومیزی جدید در تزئین و دکوراسیون خانه کجا به کار می روند؟
 
حالا که با انواع مدل گلدان رومیزی جدید آشنا شدید خوب است که در مورد کاربرد و نحوه تزیین گلدان در دکوراسوین داخلی با هم پیش برویم:
 

• تزیین میز ها با گلدان

میز جلو مبلی غالبا به عنوان یک مرکز کانوی در دکوراسیون داخلی نقش بازی می کند، مگر اینکه فضای داخلی شما به صورت فکر شده دارای مرکز کانونی پیش فرض مانند شومینه باشد و یا اینکه فضای شما دارای یک اثر هنری چشمگیر مانند مجسمه و یا تابلوی خاص باشد. بنابراین نقش گلدان و انتخاب گلدان مناسب اینجا بسیار پر رنگ تر می شود.
میز ناهارخوری و فضای غذاخوری باید دلباز و دعوت کننده باشد. فرقی نمی کند که گلدان ها با گل های تازه پر شده باشند و یا اینکه فقط به عنوان عنصر دکوری روی میز ناهارخوری قرار گرفته باشند، گلدان ها به عنوان پای ثابت میزهای غذاخوری حس و حال سرزندگی را به فضای صرف غذا می دهند.
میز آرایش نیز می تواند پذیرای گلدان های کوچک دکوری باشد. برای تزئین میز آرایش بهتر است که از گلدان های کوچک و سرامیکی استفاده کنید.
یکی دیگر از فضاهایی که حضور گلدان می تواند در طراحی داخلی آن تاثیرگذار باشد. حمام و یا سرویس بهداشتی ها هستند. مدل های کوچک گلدان با فرم های مدرن و منحصر به فرد را انتخاب کنید. البته در انتخاب سایز آن دقت کنید و آن ها را بالای روشویی های کابینت دار سرویس قرار دهید.
 
 
• تزئین گلدان ها با روش های مختلف
 

1. گلدان ها با گل های طبیعی

همانطور که از اسمش پیداست اولین روش برای تزئین گلدان ها گل های طبیعی می باشند. گل های طبیعی نشاط و سرزندگی را به فضای خانه می آورند و تابستان امسال هم فرصت خوبی برای لذت بردن از عطر و زیبایی گل ها درون دکوراسیون خانه شما می باشد. گل های طبیعی باعث می شوند که دکور خانه تروتازه به نظر بیاید. بنابراین تا جایی که امکان دارد برای خرید گل های مصنوعی دست نگهدارید و از موهبت خداوند برای زیباترکرن خانه خود بهره مند شوید.
 
 
گلدان رومیزی-voodoohome.com
 

2. انواع مدل گلدان رومیزی جدید رنگارنگ

یکی از راه های تزئین گلدان های این است که خود آن ها را به عنوان عنصر دکوری زیبا آماده کنید. می توانید دو یا سه عدد گلدان یکجور را در سه رنگ غالب دکور خانه انتخاب کنید و با کنار هم قراردادن آن یک مرکز کانونی زیبا روی میزعسلی و یا کنسول دیواری خلق کنید. در ادامه می توانید تک شاخه های گل را درون هر کدام قرار دهید.
 
 
گلدان رومیزی-voodoohome.com
 

3. قرار دادن گلدان ها در سینی تزئینی

گلدان ها هم مثل هر عنصر دکوراسیون داخلی  وقتی دارای محدوده تعریف شده باشند ، حس نظم و ترتیب به فضا می دهند در حالی که می توانند از مزایای بیشتری برای نمایش خود برخوردار باشند. ایده قرار دادن گلدان روی سینی های جدید ، یک روش ساده است اما تاثیر زیادی در اینکه دکوراسیون فضای شما حرفه ای به نظر بیاید دارد. سینی های چوبی برای گلدان سرامیکی و ایجاد یک حالت کژوال و راحت دارد. همچنین سینی های برنزی و طلایی نیز حالت لوکسی به گلدان های کریستالی و بلوری شما می بخشد در عین حال که گلدان شما را در کادری چشمگیری جا می دهد. فراموش نکنید که سینی ای که انتخاب می کنید باید دارای لبه های بلندی باشد.
 
 

4. شمع در گلدان بلوری

گلدان های بلوری این قابلیت را دارند که خود را تماما به نمایش بگذارند. هر چند که گلدان های بلور از لحاظ نگهداری سخت تر هستند و اگر دائما در آن گل تازه قرار می دهید باید هر روزه آب آن را تعویض کرد. اما فرصت مناسبی برای تزئین و خودنمایی در دکور خانه برای شما به وجود می آورند. پرکردن آنها به مروارید و شمع یکی از جدیدترین روش های دیزاین گلدان می باشد. همچنین انواع صدف و سنگهای تزئینی هم می توانند در زیباترکردن گلدان شما همراه شوند.
 
 

5. ست کردن گلدان ها در سایز های مختلف

تناسب و اننقال دو واژه تخصصی در طراحی دکوراسیون هر فضا است. بدین معناست  که شما یک شی را در سایز هایی با نسبت خاصی کوچکتر و بزرگتر در طراحی دکوراسیون تکرار می کنید. این روش را می توانید در انتخاب مجموعه گلدان های خانه به کار ببرید.
 
 
گلدان رومیزی-voodoohome.com
 

6. تکسچرهای مختلف گلدان ها در کنار هم

از گلدان هایی که دارای تکسچرهای مختلف روی بدنه هستند می توانید یک مجموعه دکوری شیک مانند یک اثر هنری خلق کنید و آن را روی کنسول ، میز خاطره و یا هر میزی که برای نمایش عناصر دکوری استفاده می کنید قرار دهید.
 
 
دیدگاهتان را بنویسید