جستجو کردن
Close this search box.

انتخاب چراغ های راه پله

آخرین مقالات

پله ها و راه پله ها به واسطه اختلاف ارتفاع که بین سطوح مختلف در معماری ایجاد می کنند زیبایی خاص به فضا داده و آن را از یکنواختی خارج می کنند و در صورت نورپردازی مناسب و معمارانه می توانیم زیبایی فضا را دو چندان کنند. استفاده از نور پردازی صحیح باعث استفاده بهینه از انرژی و زیبایی بیشتر فضاهای داخلی و خارجی خواهد شد.

انواع نورپردازی پله و راه پله ها

  •  نورپردازی سقفی

در قسمت زیرین پاگردها ایجاد می شود که به دلیل ارتفاع بالایی که دارد می تواند فضای بیشتری را تحت پوشش روشنایی قرار دهد و با لامپ های زیبای حبابی می تواند اجرا شود و از اجرای راحت و تعویض راحت لامپ برخوردار است.

  • نور پردازی دیواری در ارتفاع یک سوم بالایی ارتفاع دیوار 

این منابع نوری نور را به پایین روی سطح پله و به بالا یعنی سقف(که بازتاب نور محیط پله ها را روشن می کند) می تاباند و به راحتی لامپهای آنرا می توان تعویض کرد.

  • نورپردازی دیواری در ارتفاع یک سوم پایینی دیوار

نور را به سطح راه پله پخش می کنند نورپردازی خطی LED در زیر نرده های راه پله نورپردازی راه پله با چراغ های ستاره ای که پخش نور ستاره ای زیبایی را در فضای راه پله ایجاد می کند که در دیواره های راه پله ایجاد می شوند.

  • نور پردازی خطی LED که در زیر لب پله ها اجرا می شود و سطح پله را به زیبایی روشن می کند نورپردازی نقطه ای (توسط نورهای مخصوص SMD) 

این منابع نوری نقطه ای در روی سینه پله نصب می شوند. نور را به صورت نقطه ای و متمرکز روی سطح پله پخش می شود ونیز باید با نورهای مکمل روشنایی لازم را تامین کرد.

دیدگاهتان را بنویسید