جستجو کردن
Close this search box.

فرش وینتیج

آخرین مقالات

فرش وینتیج یا کهنه نما

فرش کهنه نما از جمله فرش هایی است که طرفداران بسیار زیادی دارد و از آنجا که فرش کهنه نما به فرش هایی با قدمت بالا بسیار شباهت دارد بسیار قابل توجه است. بسیاری از مشتریان فرش به فرش کهنه نما شده و فرش هایی که در آن ها شدت رنگ کاهش یافته است و کهنگی وجود دارد ، علاقه نشان می دهند. به همین دلیل کسانی که در صنعت فرش فعالیت دارند ، فرش کهنه نما را از فرش نو و جدید تهیه می کنند و با استفاده از روش های خاصی که به آن اشاره می شود اقدام به کهنه نما کردن فرش می کنند.

در واقع نحوه ساخت و تولید فرش وینتیج به اینگونه است که از طریق کوتاه کردن و یا برچیدن کامل پرزهای موجود بر روی فرش های معمولی و سنتی حاصل می شود . از جمله ویژگی های بی نظیر فرش وینتیج می توان به دوام بسیار بالا و خاص بودن نحوه طراحی آن اشاره نمود ، به طوریکه نگاه هر بیننده ای را به خود جلب می کند و باعث افزایش صمیمیت و گرمی محیط می شود .

از طرح های مختلف فرش وینتیج می توان با توجه به سلیقه و همچنین در هماهنگی با محیط موردنظر در قسمت های مختلف خانه مانند اتاق پذیرایی ، اتاق های خواب و آشپزخانه استفاده نمود .

فرش وینتیج باعث ایجاد دکوراسیونی جذاب و متفاوت از سایر دکوراسیون ها می شود .

به منظور افزایش طول عمر فرش های وینتیج بهتر است برای شستشو و تمیز کردن آن ها را به قالیشویی های ماهر و مطمئن بسپارید .

فرش های متنوع وودوهوم در سبک های وینتیج و مدرن را می توانید به عنوان یکی از عناصر اصلی و تکمیل کننده طراحی دکوراسیون داخلی خود، با هر سبک و سلیقه ای چیدمان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید