جستجو کردن
Close this search box.

آباژور کنار سالنی لاکچری

آخرین مقالات
آباژور کنار سالنی - voodoohome.come

آباژور پایه بلند

آباژور کنار سالنی لاکچری یک انتخاب هوشمندانه برای تغییر دکوراسیون اساسی و زیباتر کردن خانه با کمترین هزینه است. آباژورها انواع مختلفی دارند و شما می‌توانید با کمی تحقیق، بهترین‌ها را برای خانه‌ی خود انتخاب کنید. استفاده از آباژور تاثیر بسزایی در ظاهر خانه شما دارد به همین دلیل شما باید آباژوری را انتخاب کنید که بهترین ترکیب را با دکوراسیون شما داشته باشد. ما در این مقاله از وبلاگ وودوهوم قصد داریم به بررسی خرید آباژور کنار سالنی بپردازیم. اگر قصد دارید آباژور بخرید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.
آنچه در این مطلب خواهید خواند:

فهرست مطالب

همانطور که گفتیم آباژورها انواع مختلفی دارند و شما می‌توانید بر اساس دکوراسیون منزل خود و چیزی که بیشتر به آن احتیاج دارید، یکی از انواع مدل‌ها را خریداری کنید. اگر بخواهیم آباژورها به طور کلی تقسیم کنیم، به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند. آباژورهای رومیزی و آباژورهای ایستاده. اگر قصد دارید آباژور رومیزی بخرید می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله‌ی مربوط به “آباژور رومیزی” مراجعه کنید. آباژرو ایستاده مدرن معمولا ظاهر جدیدتری نسبت به آباژورهای رومیزی دارند. آباژور کلاسیک معمولا کوتاه تر است و روی میز قرار میگیرد و قدمت بیشتری نیز دارند. بهتر است از آباژورهای پایه بلند و ایستاده در سالن‌های بزرگتر مانند سالن پذیرایی و سالن غذاخوری استفاده کنید. ولی در اغلب مواقع برای استفاده از آباژور رومیزی شیک محدودیتی ندارید.

نکات مهم خرید آباژور کنار سالنی لاکچری

آباژور کنار سالنی - voodoohome.come

همانطور که پیشتر گفتیم، آباژور می‌تواند تاثیر زیادی در ظاهر خانه شما داشته باشد و به بهبود دکوراسیون کلی خانه‌ی شما کمک کند. در اینجا قصد داریم به بررسی نکات مهم خرید آباژور کنار سالنی لاکچری بپردازیم. برخی از این نکات عبارتند از: 

  • شکل ظاهری:

آباژورهای کنار سالنی از نظر شکل ظاهری انواع مختلفی دارند. آباژورهایی با شیدهای گرد، شیدهای مستطیلی و حتی مربعی انواع از اباژور هستند. همچنین آباژورهای ایستاده پایه‌های مختلفی نیز دارند. برخی از مدل‌ها نیز به‌جای یک شاخه چندین شاخه دارند. این مدل‌ها از نظر منبع نوری و تابش نور، از کیفیت و نور بیشتری برخوردار هستند. شما می‌توانید بر حسب شکل ظاهری آن یکی از انواع مختلف را انتخاب کنید. 
همچنین برخی از مدل‌های آباژورهای ایستاده کنار سالنی قابلیت تنظیم ارتفاع دارند و شما می‌توانید برحسب نیاز، انواع ارتفاع‌های مختلف را برای خود تنظیم کنید. 

  • اندازه:

هنگام انتخاب آباژور اتاق خواب ایستاده باید به سایز و اندازه آن نیز توجه داشته باشید. برای تعیین اندازه‌ی مناسب آباژور باید به نکاتی نظیر ابعاد اتاق، میزان نور مورد نیاز، سایز مبلمانی که قصد دارید آباژور را در کنار آن قرار دهید، مکان قرار گیری آباژور (اتاق خواب، سالن پذیرایی و…) توجه داشته باشید.

  • متریال سازنده:

متریال یکی از فاکتورهای تعیین کننده هنگام خرید آباژور است و تاثیر مستقیمی بر قیمت آباژور ایستاده کریستالی و همچنین استایل آن دارد. اگر سری به بازار زده باشید درمی‌یابید که آباژورهایی با متریال مختلف و متنوع در بازار موجود است. برخی از این متریال‌ها عبارتند از: چوب، برنز، برنج، فلز، شیشه، کریستال، پارچه‌های مات، پارچه‌های نازک و… . شما می‌توانید با توجه به استایل خانه و بودجه‌ی مدنظرتان، یکی از انواع متریال‌ها را برای خرید آباژور کنار سالنی انتخاب کنید. 

  • رنگ آباژور کنار سالنی:

یکی از نکات مهم دیگری که هنگام خرید آباژور کنار سالنی لاکچری باید به آن توجه داشته باشید، رنگ آباژور است. آباژور در رنگ‌های مختلف در بازار موجود است و شما در انتخاب رنگ هیچ محدودیتی ندارید. شما می‌توانید با توجه به رنگ کلی فضا و کاربرد آباژور، یکی از انواع رنگ‌ها را انتخاب کنید. قابل ذکر است که رنگ آباژور بر میزان نوری که لامپ شما منتشر می‌کند تأثیر می‌گذارد. هر چه رنگ شید شما تیره‌تر باشد، مقدار نور بیشتری مسدود می‌شود. درحالیکه شیدهایی با رنگ روشن، مقدار نور بیشتری را از خود عبور می‌دهند.

آباژور کنار سالنی اسپرت

اگر طرفدار سبک مینیمال و اسپرت هستید، ما به شما آباژورهای کنار سالنی با طراحی اسپرت را پیشنهاد می‌دهیم. این آباژورها می‌توانند ظاهر خانه شما را بیش از پیش زیبا و گیرا کنند. آباژورهای اسپرت در عین زیبایی بسیار ساده هستند. شما می‌توانید از متریال‌های مختلف برای خرید آباژور ایستاده اسپرت استفاده کنید.

آباژور کنار سالنی مدرن

مدرنیته نقش اساسی در سبک و سیاق زندگی امروزه‌ی ما دارد. طراحی لوازم خانگی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. آباژور کنار سالنی مدرن یکی از جذاب‌ترین آباژورها برای افرادی است لوازم مدرن و مینیمال را به لوام کلاسیک ترجیح می‌دهند. مانند آباژورهای کنار سالنی اسپرت، برای آباژورهای مدرن نیز می‌توان از انواع متریال‌ها استفاده کرد. چوب، سنگ، شیشه، کریستال، پارچه و… تفاوتی ندارد. مهم طراحی است که حال و هوای مینیمال و مدرن داشته باشد. یکی از کارهایی که برای مدرن‌تر شدن ظاهر آباژور می‌توان انجام داد، رنگ آمیزی آن است. همچنین شما می‌توانید با این تکنیک به آباژورهای قدیمی خود نیز ظاهری مدرن دهید. تقریبا تمامی متریال‌ها برای رنگ آمیزی مناسب هستند ولی بهترین متریال‌ها شیشه، چوب، فلز و پلاستیک هستند. توجه داشته باشید که اگر آباژوری که قصد رنگ‌آمیزی آن را دارید قبلاً با رنگ فلز رنگ آمیزی شده است، باید قبل از اعمال رنگ جدید، رنگ قدیمی را سمباده بزنید. یکی از ویژگی‌های مثبت آباژورهای مدرن، قابلیت تنظیم نور و ارتفاع آن‌ها می‌باشد. شما می‌توانید بر حسب نیاز نور و یا ارتفاع آن‌ها را تغییر دهید.

آباژور کنار سالنی - voodoohome.come

خرید اینترنتی آباژور ایستاده

امروزه (پس از بحران کرونا) خرید اینترنتی بین افراد مختلف بسیار محبوب شده و طرفداران زیادی پیدا کرده است. اگر شما نیز جزو افرادی هستید که خرید اینترنتی را به خریدهای حضوری ترجیح می‌دهید، می‌توانید آباژور کنارسالنی لاکچری مورد نظرتان را به راحتی از وبسایت وودوهوم خریداری کنید. همچنین اگر مایل باشید می‌توانید به صورت حضوری به شعب وودوهوم مراجعه کنید.

خرید آباژور کنار سالنی جدید؛ وودوهوم

آباژور کنار سالنی - voodoohome.come

شما می‌توانید برای خرید انواع آباژور کنار سالنی لاکچری به وبسایت وودوهوم مراجعه نمایید و یا بصورت آنلاین برای خرید محصول مورد نظر خود اقدام کنید. در این مقاله از وبسایت وودوهوم به بررسی نکات مهم خرید آباژور کنار سالنی لاکچری پرداختیم. شما می‌توانید جدیدترین مدل‌های آباژور را از وودوهوم بخواهید. وودوهوم ارائه کننده متنوع‌ترین مدل‌های لوستر و آویزهای مدرن، به‌روزترین لامپ‌های دکوراتیو و کم مصرف، انواع پاف‌های دستباف سبک مدرن و وینتیج، میز و صندلی‌های مدرن (خانگی و رستورانی)، خاص‌ترین لوازم دکوراتیو، لوستر، لوستر کریستالی،لوستر فانتزی و لوستر آشپزخانه و تامین کننده انواع مصنوعات چوبی می‌باشد.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 50 19 22 22 021، 09364061000 و 09364071000 تماس حاصل نمایید. همچنین می‌توانید برای مشاهده نمونه‌ کارهای بیشتر به اینستاگرام ما با آدرس voodoo.home مراجعه نمایید. همکاران ما آماده خدمات رسانی به شما عزیزان هستند.

سوالات متداول آباژور کنار سالنی لاکچری

آباژورهایی با شیدهای گرد، شیدهای مستطیلی و حتی مربعی انواع از اباژور هستند. همچنین آباژورهای ایستاده پایه‌های مختلفی نیز دارند. برخی از مدل‌ها نیز به‌جای یک شاخه چندین شاخه دارند. این مدل‌ها از نظر منبع نوری و تابش نور، از کیفیت و نور بیشتری برخوردار هستند. شما می‌توانید بر حسب شکل ظاهری آن یکی از انواع مختلف را انتخاب کنید. 

بهتر است از آباژورهای پایه بلند و ایستاده در سالن‌های بزرگتر مانند سالن پذیرایی و سالن غذاخوری استفاده کنید. ولی در اغلب مواقع برای استفاده از آباژور رومیزی محدودیتی ندارید.

دیدگاهتان را بنویسید