جستجو کردن
Close this search box.

قیمت آباژور ایستاده کریستالی

آخرین مقالات
آباژور ایستاده کریستالی - voodoohome.com

آباژور ها از ابزارهای نور پردازی غیر متمرکز هستند که جنبه دکوراتیو و تزیینی نیز دارند. آباژور ها به طور کلی به دو دسته رومیزی و ایستاده تقسیم می شوند. آباژور ایستاده کریستالی یکی از انواع محبوب آباژور های ایستاده است که تنوع بالایی از نظر طرح  و مدل، متریال و اندازه دارد. این آباژور از یک پایه نگهدارنده از جنس چوب یا فلز و یک کلاهک تشکیل شده است. همانطور که از نام آباژور ایستاده سوالی مشخص است این آباژور با کریستال های مختلف دیزاین شده است. وجود کریستال ها و انعکاس زیبای نور در آن ها از دلایل محبوبیت این نوع آباژور است. در این گفتار به بررسی انواع آباژور ایستاده و قیمت آن خواهیم پرداخت.

در ادامه ی این مطلب خواهیم خواند:

فهرست مطالب

انواع آباژور ایستاده کریستالی

آباژور های ایستاده کریستالی به دلیل داشتن طرفدارن زیاد در مدل ها و طرح های مختلف به بازار عرضه می شود. این دسته از آباژورها به دلیل درخشش به خصوص و ایجاد جلوه بی نظیر و نور پردازی خوب بیشتر در سالن های پذیرایی، مورد استفاده قرار می گیرد؛ البته بعضی از انواع ایستاده کریستالی که به سبک مدرن طراحی شده تند برای استفاده در اتاق خواب، راهرو دفتر کار مناسب تر هستند. آباژور های ایستاده کریستالی از نظر سبک طراحی به دو دسته آیاژور مدرن و آباژور کلاسیک و از نظر نوع متریال به پنج دسته زیر تقسیم می شوند.

انواع آباژور ایستاده کریستالی از نظر متریال

  • آباژور ایستاده کریستالی برنزی
  • آباژور ایستاده کریستالی چوبی
  • آباژور ایستاده کریستالی آینه ای
  • آباژورایستاده کریستالی فلزی
  • آباژور ایستاده کریستالی سنگی

کاربرد آباژور ایستاده کریستالی

آباژور ایستاده کریستالی با توجه به اینکه در اغلب مواقع ارتفاع زیادی دارد، به عنوان آباژور کنار سالنی مورد استفاده قرار میگیرد. این آباژورها به دلیل کریستال های بسیار درخشانی که دارند، گزینه ای عالی برای محیط های لوکس و لاکچری محسوب میشوند. از مهم ترین موارد کاربرد آباژور ایستاده کریستالی می توان به استفاده از آنها برای کنار سالن و کنار مبل اشاره کرد. البته در اتاق خواب ها نیز این نوع آباژورها کاربرد زیادی دارند و بهتر است از لامپ هایی با نور ملایم برای این محیط ها استفاده شود. با توجه به قیمت آباژور ایستاده کریستالی و جلوه و درخشش بی نظیر آن، از این سیستم های روشنایی بیشتر برای محیط های لوکس و مهم استفاده میشود. به همین دلیل در اتاق ها کمتر کاربرد داشته و گزینه ای مناسب برای کنار سالن پذیرایی و اتاق خواب های لوکس با چیدمان کلاسیک و مدرن به شمار می رود.

آباژور ایستاده کریستالی - voodoohome.com

قیمت انوع آباژور ایستاده کریستالی

قیمت آباژور ایستاده کریستالی به علت داشتن کریستال های درخشان و گران بها تقریبا از بقیه آباژور های ایستاده بیشتر است. البته ذکر این نکته حائز اهمیت است که قیمت تمام شده آباژور ایستاده کریستالی به عواملی مانند تعداد و نوع کریستال ها، وارداتی یا داخلی بودن کریستال ها، متریال به کار رفته در پایه و کلاهک آباژور، نوع لامپ ها و تعداد لامپ ها هم چنین اندازه آباژور بستگی دارد. مثلا اگر کریستال های استفاده شده در ساخت آباژور ایستاده کریستالی ترک یا اروپایی باشند قیمت آباژور رومیزی بیشتر خواهد بود. البته زیبایی و جلوه بی نظیر کریستال های ترک و اروپایی هزینه خرید گران تر این آباژورها را جبران می کند. هم چنین آباژورهایی که در ساختار آن ها از فلز های گران بها مانند برنز و برنج یا لامپ های LED و SMD استفاده شده است یا دارای امکانات جانبی مانند ریموت کنترل هستند قیمت بالاتری نسبت به بقیه انواع آباژور رومیزی شیک  دارند.

قیمت آباژور کنار مبل

آباژور ایستاده کریستالی - voodoohome.com

آباژور ایستاده کنار مبلی کنار مبلی دسته ای آباژورهای ایستاده هستند، این دسته از آباژور های ایستاده تنوع زیادی دارند از جمله برخی از مدل های این نوع آباژور ایستاده می توان به آباژور کنار سالنی لاکچری چوبی پایه بلند، آباژور های ایستاده کنار مبلی چند تیکه، آباژور ایستاده کنار مبلی تلسکوپی، آباژور ایستاده کنار مبلی فانتزی و… اشاره کرد. مدل های متنوع این آباژور با انواع مبلمان و سبک های دکوراسیون داخلی منزل هماهنگ می شوند. قیمت آباژور رومیزی و کنار مبلی هم بسته به مدل آباژور، متریال به کار رفته در ساختار آباژور، نوع و تعداد چراغ های آباژور و… بستگی دارد. به طور کلی قیمت آباژور تابعی است از قیمت متریال آن و چون متریال آباژور اکثر نوسان قیمتی دارند. تعیین قیمت نهایی آباژور ایستاده کنار مبلی و سایر انواع آباژور کمی سخت است.

قیمت انواع آباژور ایستاده

طبق آنچه گفته شد قیمت آباژور ایستاده کریستالی به فاکتورهای زیادی وابسته است اما در یک مقایسه نسبی می توان گفت در بین انواع مدل های آباژور ایستاده کریستالی اباژورهای ایستاده کلاسیک با کریستال های خارجی  و متریال برنز، برنج، آینه ای و… نسبت به بقیه مدل ها قیمت بالاتری دارند. آباژور های ایستاده کریستالی مدرن با متریال چوبی و فلزی هم به دلیل سادگی در طراحی و متریال ارزان تر قیمت کمتری دارند. البته تمامی این قیمت ها به صورت نسبی و با فرض مساوی بودن بقیه پارامترها مقایسه شدند.

فروش اینترنتی آباژور ایستاده کریستالی

فروش اینترنتی آباژور ایستاده کریستالی این امکان را فراهم کرده است که به راحتی با یک جستجوی ساده در فضای وب به تنوع بالایی از آباژور ایستاده کریستالی دسترسی پیدا کنیم. چون آباژور های ایستاده کریستالی در طرح ها و مدل های زیادی به بازار عرضه می شوند، انتخاب یک آباژور ایستاده کریستالی در بین این تنوع بی نظیر کمی کار سختی به نظر می رسد. فروش اینترنتی این آباژورها به ما این امکان را می دهد که به بررسی دقیق مدل و طرح آباژور از طریق عکس های آن بپردازیم و با مقایسه قیمت آباژور ایستاده کریستالی در آنلاین شاپ های مختلف بهترین و مقرون به صرفه ترین آباژور را خریداری کنیم.

هنگام خرید اینترنتی آباژور سعی کنید از فروشگاهی خرید کنید که نماد اعتماد الکترونیک، یا امکان پرداخت هزینه درب منزل داشته باشد. البته دقت کنید که قبل از ثبت سفارش حتما مواردی مانند اندازه و ابعاد مناسب برای آباژور اتاق خواب، رنگ هماهنگ با دیگر لوازم خانگی پیرامون، مدل متناسب با سبک چیدمان را بررسی کنید و بعد از انتخاب تصمیم نهایی از بین تنوع بالای مدل های ارائه شده آباژور یکی را انتخاب کنید و ثبت سفارش اینترنتی را به پایان برسانید.

 سخن پایانی

در این گفتار در مورد انواع آباژور ایستاده کریستالی و کنار مبلی، قیمت و مشخصات آن ها اطلاعاتی ارائه شد. طبق آنچه گفته شد پارامترهای زیادی در تعیین قیمت آباژور ایستاده کریستالی و سایر آباژور ها دخیل هستند. توجه به این نکته ضروری است که هنگام خرید آنلاین آباژور مدرن ابتدا بهترین مدل آباژور ایستاده کریستالی را با توجه به سبک معماری و دکوراسیون داخلی منزل خود انتخاب کنید. سپس اندازه و ابعاد دقیق آباژور ایستاده کریستالی مورد نظرتان را با توجه به میزان نیاز به نور پردازی، مساحت کلی فضا و ارتفاع سقف فضا و… انتخاب کنید.

اگر آباژور شما را این معیارها تطابق کافی داشته باشد، علاوه بر نورپردازی مناسب جلوه و زیبایی دو چندان به منزل شما می دهد و بلعکس اگر فقط یکی از فاکتور های مهم که برای انتخاب آباژور مناسب معرفی شد برقرار نباشد نه تنها نور پردازی و جلوه مورد محقق نخواهد شد، بلکه یک آباژور ناهماهنگ می تواند باعث آشفتگی و بد به نظر رسیدن سایر المان های دکوراسیون داخلی منزل شما شود.

آباژور ایستاده کریستالی - voodoohome.com
سوالات متداول قیمت آباژور ایستاده کریستالی

قیمت آباژور ایستاده کریستالی به علت داشتن کریستال های درخشان و گران بها تقریبا از بقیه آباژور های ایستاده بیشتر است. قیمت تمام شده آباژور ایستاده کریستالی به عواملی مانند تعداد و نوع کریستال ها، وارداتی یا داخلی بودن کریستال ها، متریال به کار رفته در پایه و کلاهک آباژور، نوع لامپ ها و تعداد لامپ ها هم چنین اندازه آباژور بستگی دارد.

قیمت آباژور ایستاده کریستالی به فاکتورهای زیادی وابسته است اما در یک مقایسه نسبی در بین انواع مدل های آباژور ایستاده کریستالی اباژورهای ایستاده کلاسیک با کریستال های خارجی  و متریال برنز، برنج، آینه ای و… نسبت به بقیه مدل ها قیمت بالاتری دارند. آباژور های ایستاده کریستالی مدرن با متریال چوبی و فلزی هم به دلیل سادگی در طراحی و متریال ارزان تر قیمت کمتری دارند. 

 

قیمت آباژور کنار مبلی هم بسته به مدل آباژور، متریال به کار رفته در ساختار آباژور، نوع و تعداد چراغ های آباژور و… بستگی دارد. به طور کلی قیمت آباژور تابعی است از قیمت متریال آن و چون متریال آباژور اکثر نوسان قیمتی دارند. تعیین قیمت نهایی آباژور ایستاده کنار مبلی و سایر انواع آباژور کمی سخت است.

دیدگاهتان را بنویسید