جستجو کردن
Close this search box.

آباژور رومیزی شیک

آخرین مقالات

آباژور رومیزی شیک

اگر می‌خواهید با کمترین هزینه، تغییراتی در دکوراسیون خانه‌ی خود ایجاد کنید، آباژور رومیزی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شماست. شما می‌توانید به کمک یک آباژور رومیزی شیک، خانه‌ای شیک‌تر و دلپذیرتر داشته باشید. آباژورها انواع مختلفی دارند و اگر ما بخواهیم انواع آباژور را به دو گروه تقسیم کنیم شامل آباژور ایستاده کنار مبلی و آباژور رومیزی می‌شود. در این مقاله از وبسایت وودوهوم قصد داریم به بررسی آباژورهای رومیزی بپردازیم. اگر قصد دارید با خرید آباژور  حال و هوای خانه‌ی خود را تغییر دهید و در انتخاب انواع آباژور تردید دارید، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

انواع آباژور رومیزی شیک

همانطور که گفتیم آباژور رومیزی انواع مختلفی دارد. شما می‌توانید انواع آباژور را بر اساس مدل، جنس، سبک و… خریداری کنید. در اینجا قصد داریم به بررسی انواع آباژور رومیزی شیک بپردازیم. برخی از انواع مدل‌ها عبارتند از:

  • آباژور مدرن فلزی

سبک مدرن و مینیمال یکی از سبک‌های محبوب این روزها در صنعت طراحی داخلی و دکوراسیون منازل است و بیشتر افرادی که قصد دارند لوازم منزل بخرند، سبک مدرن را به دیگر سبک‌ها ترجیح می‌دهند. زیرا سادگی در کنار جذابیت و گیرایی، می‌تواند زینت بخش خانه‌ی شما باشد و از مد نیافتد. اگر شما نیز قصد دارید لوازمی نظیر یک آباژور رومیزی شیک، برای خانه‌ی خود بخرید می‌توانید با در نظر گرفتن سبک منزل خود، یکی از انواع آباژورهای مدرن مانند آباژور مدرن فلزی را انتخاب کنید. فلز یکی از متریال‌های مناسب برای ساخت انواع آباژور است زیرا دوام بالایی دارد و نگهداری از آن نیز راحت است و نیاز به ابزار خاصی ندارد.

  • آباژور رومیزی کلاسیک

از گذشته تا کنون سبک‌هایی نظیر کلاسیک، نئو کلاسیک و… مهمان خانه‌های ما بوده است و تاثیر بسزایی در طراحی داخلی خانه‌ها نیز داشته است. اگر می‌خواهید یک آباژور رومیزی بدون هیچ ریسکی خریداری کنید که همیشه چشم نواز باشد و هیچ زمانی از مد نیافتد، ما به شما آباژور رومیزی کلاسیک را پیشنهاد می‌کنیم. اگر سبک خانه‌ی شما کلاسیک است و از مبلمان فرانسوی، سلطنتی، کلاسیک، استیل و… استفاده می‌کنید در انتخاب آباژور کلاسیک شکی نداشته باشید. آباژورهای کلاسیک معمولا از متریال‌هایی نظیر چوب، شیشه، برنج، برنز و… ساخته شده‌اند. قیمت آباژورهایی با سبک کلاسیک با توجه به جنس و متریال سازنده‌شان تعیین می‌شود.

نکات مهم خرید شید مناسب برای آباژور رومیزی

یکی از بخش‌های هیجان انگیز خرید آباژور رومیزی،  انتخاب شید مناسب است. برای انتخاب بهترین شید بهتر است ابتدا انواع آن را بشناسید سپس بهترین را انتخاب کنید. هر چه شید انتخابی شما تیره‌تر و ضخیم‌تر باشد، نور کمتری از آن عبور می‌کند. مثلا یک شید مشکی مات ممکن است به عنوان یک آباژور رومیزی شیک و مدرن، زیبا به نظر برسد، اما نور محیطی کمتری نسبت به یک رنگ سفید با همان متریال به شما ارائه می‌دهد. به همین دلیل بهتر است هنگام انتخاب شید بر اساس اولویت‌های خود تصمیم بگیرید. آیا صرفا زیبایی و شیک بودن برای شما مهم است و یا اینکه می‌خواهید به نحو احسن از نور محیطی تولید شده توسط آباژور رومیزی نیز استفاده کنید. خبر خوب برای شما این است که شما در انتخاب رنگ شید هیچ گونه محدودیتی ندارید و می‌توانید از میان انواع رنگ‌ها، رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید. مثلا اگر پایه‌ی آباژور رومیزی شما چند رنگ است، می‌توانید از رنگی استفاده کنید که با رنگ‌های پایه آباژور مطابقت دارد. در غیر اینصورت می‌توانید از رنگ‌های خنثی مانند سفید، کرمی و… و یا رنگ‌های مکمل استفاده کنید. رنگ‌های خنثی باعث ایجاد محیطی آرامش بخش می‌شوند.

یکی از نکات مهم و حائز اهمیت که اغلب هنگام خرید آباژور و شید نادیده گرفته می‌شود، ایمنی آن است. به بیان ساده  هر چه مقدار گرمای تولید شده توسط لامپ آباژور بیشتر باشد، تهویه بیشتری مورد نیاز است. هرچه شید آباژور بزرگتر باشد، میزان تهویه آن نیز بیشتر است. مثلا در لامپ‌های رشته‌ای، هرچه وات لامپ استفاده شده بیشتر باشد، گرمای تولید شده توسط آن نیز بیشتر می‌شود.

انواع شید آباژور رومیزی

همانطور که گفتیم شیدها انواع مختلفی دارند و شما هنگام انتخاب شید، هیچ محدودیتی ندارید و صرفا باید به اولویت‌های خود توجه داشته باشید. هر کدام ار جنس‌های مختلف شید مزایا و معایب مربوط به خود را دارند. برخی از آن‌ها عبارتند از:

ابریشم: ابریشم پارچه‌ای صاف و ظریف است که الیافهای آن به عنوان منشورهایی ریز عمل می‌کنند تا نور را با درخشندگی منحصر به فرد پخش کنند.

کتان: کتان یکی از با کیفیت‌ترین پارچه‌هاست که دوام طولانی و رنگ‌های زیبایی دارد و همچنین می‌تواند ظاهری لطیف ایجاد کند.

فلز: همانطور که می‌دانید فلز دوام بالایی دارد و می‌تواند یک گزینه مناسب باشد اما باید در نظر داشته باشید که شیدهای فلزی سنگین هستند و سریعتر داغ می‌شوند. معمولا شیدهای ساخته شده از فلز برای مکان‌های صنعتی مناسب‌تر هستند.

شیشه: شیشه یک انتخاب مناسب برای مکان‌هایی است که در آنجا شما به نور بیشتری نیاز دارید. البته باید در نظر داشت که نگهداری از شیشه تقریبا سخت است و باید مراقب باشد که به آباژور ضربه‌ای وارد نشود.

پلاستیک: پلاستیک از نظر بصری تقریبا شبیه شیشه است (با ظرافت و شفافیت کمتر) با این تفاوت که تنوع رنگ در شیدهای پلاستیکی بیشتر است و مراقبت از آن‌ها نیز راحت‌تر است. اما پلاستیک در مقایسه با شیشه بیشتر مستعد خراش و خط و خطوط است.

کاغذ: کاغذ وزن سبکی دارد و ظاهر آن تقریبا منحصر بفرد و کلاسیک است. همچنین اگر شما برای انتخاب شید طرح خاصی مدنظرتان باشد به راحتی می‌توانید آن طرح را بر روی شیدهای کاغذی چاپ کنید.

قیمت آباژور رومیزی شیک

قیمت یک آباژور رومیزی شیک به عوامل مختلفی بستگی دارد. سبک آباژور، جنس، استایل، کشور سازنده و… همگی در قیمت نهایی آباژور تاثیر گذارند. قبل از خرید و انتخاب انواع آباژور بهتر است بودجه نهایی و مبلغی که می‌خواهید برای خرید آباژور صرف کنید، مشخص کنید. اینگونه بهتر می‌توانید از میان انواع کثیر آباژور رومیزی، بهترین را برای خانه‌ی خود انتخاب کنید. همچنین بهتر است برای خرید، چه بصورت حضوری، چه بصورت آنلاین، فروشگاه‌های معتبر و خوشنام را انتخاب کنید. زیرا در اینصورت می‌توانید بهترین راهنمایی‌ها را از کارشناس قروش مجموعه دریافت کنید و همچنین در نهایت شما از جنس و قیمت کالای خریداری شده مطمئن‌تر هستید و البته رضایت بیشتری نیز دارید.

خرید آباژور رومیزی شیک؛ وودوهوم

در این مقاله از وبلاگ وودوهوم به بررسی انواع آباژور رومیزی شیک با سبک‌های مختلف پرداختیم. اگر قصد دارید برای خانه خود آباژور بخرید، قبل از هر چیزی استایل خانه و بودجه را در نظر داشته باشید. همچنین اگر می‌خواهید در کنار آباژور رومیزی، آباژور ایستاده نیز بخرید، می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر، به مقاله‌ی “آباژور ایستاده کنار مبلی” یا “آباژور کنار سالنی لاکچری” در وبلاگ وودوهوم مراجعه کنید. شما می‌توانید جدیدترین مدل‌های آباژور رومیزی را از وودوهوم بخواهید. وودوهوم ارائه کننده متنوع‌ترین مدل‌های لوستر و آویزهای مدرن، به‌روزترین لامپ‌های دکوراتیو و کم مصرف، انواع پاف‌های دستباف سبک مدرن و وینتیج، میز و صندلی‌های مدرن (خانگی و رستورانی)، خاص‌ترین لوازم دکوراتیو، لوستر، لوستر کریستالی، لوستر فانتزی و لوستر آشپزخانه و تامین کننده انواع مصنوعات چوبی می‌باشد.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 50 19 22 22 021، 09364061000 و 09364071000 تماس حاصل نمایید. همچنین می‌توانید برای مشاهده نمونه‌ کارهای بیشتر به اینستاگرام ما با آدرس voodoo.home مراجعه نمایید. همکاران ما آماده خدمات رسانی به شما عزیزان هستند.

سوالات متداول آباژور رومیزی شیک

آباژور ایستاده کنار مبلی و آباژور رومیزی

هر چه مقدار گرمای تولید شده توسط لامپ آباژور بیشتر باشد، تهویه بیشتری مورد نیاز است. هرچه شید آباژور بزرگتر باشد، میزان تهویه آن نیز بیشتر است.

دیدگاهتان را بنویسید