جستجو کردن
Close this search box.

قیمت آباژور رومیزی

آخرین مقالات

قیمت آباژور رومیزی

آباژور رومیزی یکی از المان‌های تزیینی و کاربردی در خانه است. آباژورها انواع مختلفی دارند و هر کدام از آن‌ها برای سبک و استایل‌های خاصی مناسب است. شما می‌توانید به کمک یک آباژور رومیزی، به دکوراسیون خانه خود شخصیت ببخشید. در این مقاله از وبسایت وودوهوم قصد داریم به بررسی نکات مهم خرید آباژور رومیزی و همچنین قیمت آباژور رومیزی بپردازیم. 

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

قیمت انواع آباژور رومیزی

همانطور که گفتیم آباژور انواع مختلفی دارد و شما می‌توانید با توجه به فاکتورهایی که مد نظر دارید، بهترین‌ها را انتخاب کنید. برخی از این فاکتورها عبارتند از بودجه‌ای که برای خرید آباژور رومیزی در نظر گرفته‌اید، استایل خانه، سبک مبل‌ها و… . قیمت آباژور رومیزی در وهله اول به جنس آباژور بستگی دارد. در اینجا قصد چند مدل آباژور با متریال‌های مختلف را با یکدیگر بررسی کنیم:

  • قیمت آباژور رومیزی کلاسیک

آباژور رومیزی کلاسیک یکی از آباژورهایی است که برای استایل‌های کلاسیک، سلطنتی و پر زرق و برق بسیار مناسب و ایده‌آل است. معمولا آباژورهای کلاسیک از متریال‌هایی نظیر برنج، برنز، چوب‌هایی نظیر راش، گردو، بلوط و افرا، شیشه و… ساخته شده است. هر کدام از این متریال‌ها زیبایی خاص خود را دارند. بطور کلی آلیاژ برنج با ارزش است و به همین دلیل قیمت بالاتری نیز دارد. همچنین برنج به دلیل داشتن دوام بالا، تا مدت زمان بیشتری قابل استفاده است.

  • قیمت آباژور کریستالی رومیزی

آباژور کریستالی یک انتخاب‌ عالی برای استفاده در پذیرایی و حال است. شما می‌توانید برای تغییر حال و هوای سالن پذیرایی و شیک‌تر شدن آن، از آباژورهای کریستالی استفاده کنید. این آباژورها معمولا ترکیبی از فلز و شیشه هستند. پایه فلزی آباژورهای کریستالی اغلب به رنگ برنز یا طلایی است به همین دلیل بهتر است در این مدل آباژورها از شیدهایی به رنگ شیری، کرم، سفید و… استفاده کنید.

قیمت آباژور رومیزی پایه چوبی

چوب یکی از محبوب‌ترین متریال‌ها برای استفاده در صنعت مبلمان و لوازم خانگی است. این متریال با ارزش و محبوب، به دلیل ظاهر کلاسیک و منحصر بفردی که دارد، می‌تواند نمای گرمتر و شیک‌تری به خانه‌ی شما بدهد. قیمت آباژور پایه چوبی با توجه به جنس چوب استفاده شده در آن تعیین می‌شود. هر چقدر کیفیت چوب بالاتر باشد، قیمت آباژور رومیزی نیز بیشتر است.

قبل از خرید آباژور رومیزی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

آباژور یکی از وسایل مهم در طراحی داخلی و دکوراسیون منازل است. اگر دوست دارید دکوراسیون داخلی زیبا، شیک، مدرن و چشمگیر داشته باشید، نباید از تاثیر آباژورها غافل شوید. بطور کلی آباژورها به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند: آباژور رومیزی و آباژور ایستاده کنار مبلی. ما در این مقاله بطور اختصاصی به بررسی آباژور رومیزی می‌پردازیم. اگر می‌خواهید در رابطه با آباژور ایستاده بیشتر بدانید، می‌توانید به مقاله “خرید آباژور ایستاده کنار مبلی” از وبسایت وودوهوم مراجعه کنید.

برخی از نکات مهم خرید آباژور رومیزی عبارتند از:

  • سبک و رنگ آباژور رومیزی

سبک و مدل آباژور رومیزی یکی از نکات کلیدی و حائز اهمیت، هنگام خرید آباژور است. قبل از خرید بهتر است نگاهی به استایل خانه‌ی خود بیاندازید. آیا مبلمان شما سلطنتی است و یا اینکه سبک مینیمال را بیشتر می‌پسندید؟ آیا می‌خواهید آباژور شما در مرکز توجه باشد و یا خیر؟ آیا می‌خواهید که آباژور شما تنها جزئی از پس زمینه خانه شما باشد؟ پس از پاسخ دادن به این سوالات راحت‌تر می‌توانید آباژور مورد نظر خود را بیابید. زیرا انتخاب‌های شما محدودتر و خرید برای شما آسانتر خواهد شد.

برای انتخاب رنگ مهم است که بدانید دقیقا می‌خواهید که آباژور شما کجای خانه‌تان قرار بگیرید. اگر می‌خواهید آباژور در مرکز توجه باشد بهتر است از رنگ‌های شارپ و سرزنده‌تر استفاده کنید. در اینصورت می‌توانید آباژور را از پس زمینه و محیط جدا کنید. اگر می‌خواهید آباژور رومیزی شما بصورت خنثی در کنار مبلمان قرار گیرد بهتر است از رنگ‌های نود و خنثی مانند سفید، شیری، کرم و… انتخاب کنید.

  • جنس آباژور رومیزی

قیمت آباژور رومیزی تا حد زیادی به جنس آن بستگی دارد. برای تعیین جنس آباژور باید به دو نکته توجه داشت. این دو نکته عبارتند از جنس بدنه و جنس شید.

اندازه آباژور رومیزی فانتزی

اندازه آباژور رومیزی به عوامل بسیاری بستگی دارد. برخی از این عوامل عبارتند از اندازه اتاق، اندازه میزی که آباژور بر روی آن قرار می‌گیرد، میزان نور مورد نیاز شما و… . شما باید دقت داشته باشد که آباژور خود را به گونه‌ای انتخاب کنید که نه بیش از حد بزرگ باشد و نه کوچک. شما می‌توانید با رعایت این نکات آباژورهایی را انتخاب کنید که هم کاربردی و هم جذاب باشند. تعداد آباژور مورد نیاز در فضای اتاق نیز به اندازه فضای شما و میزان روشنایی مورد نیازتان بستگی دارد. مثلا در یک اتاق کوچک با نور مناسب، تنها به یک آباژور نیاز دارید. ولی در اتاق‌های بزرگتر ممکن است شما به دو یا سه آباژور رومیزی یا ایستاده نیاز پیدا کنید.

خرید آباژور رومیزی از وودوهوم

در این مقاله از وبسایت وودوهوم به بررسی خرید اانواع آباژور و قیمت آباژور رومیزی با متریال‌های مختلف پرداختیم. شما می‌توانید برای خرید انواع آباژور رومیزی به وبسایت وودوهوم مراجعه نمایید و یا بصورت آنلاین برای خرید محصول مورد نظر خود اقدام کنید. شما می‌توانید جدیدترین مدل‌های آباژور با متریال‌های با کیفیت را از وودوهوم بخواهید. وودوهوم ارائه کننده متنوع‌ترین مدل‌های لوستر و آویزهای مدرن، به‌روزترین لامپ‌های دکوراتیو و کم مصرف، انواع پاف‌های دستباف سبک مدرن و وینتیج، میز و صندلی‌ های مدرن (خانگی و رستورانی)، خاص‌ترین لوازم دکوراتیو، لوستر، لوستر کریستالی، لوستر فانتزی و لوستر آشپزخانه و تامین کننده انواع مصنوعات چوبی می‌باشدشما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 50 19 22 22 021، 09364061000 و 09364071000 تماس حاصل نمایید. همچنین می‌توانید برای مشاهده نمونه‌ کارهای بیشتر به اینستاگرام ما با آدرس voodoo.home مراجعه نمایید. همکاران ما آماده خدمات رسانی به شما عزیزان هستند.

سوالات متداول قیمت آباژور رومیزی

اگر می‌خواهید آباژور در مرکز توجه باشد بهتر است از رنگ‌های شارپ و سرزنده‌تر استفاده کنید. در اینصورت می‌توانید آباژور را از پس زمینه و محیط جدا کنید. اگر می‌خواهید آباژور رومیزی شما بصورت خنثی در کنار مبلمان قرار گیرد بهتر است از رنگ‌های نود و خنثی مانند سفید، شیری، کرم و… انتخاب کنید.

اگر می‌خواهید از نور آباژور خود برای مطالعه و یا کارهای مهم استفاده کنید، بهتر است از شیدهای شفاف و روشن استفاده کنید. اگر آباژور شما بیشتر جنبه تزئینی دارد می‌توانید از انواع پارچه‌های ابریشمی، مات، تیره، چند لایه و… نیز استفاده کنید. 

 

دیدگاهتان را بنویسید