جستجو کردن
Close this search box.

چگونه یک فرش مناسب را انتخاب کنیم؟

آخرین مقالات

چگونه یک فرش مناسب را انتخاب کنیم؟

فرش ها و قالیچه ها و سایر عناصر در خانه جز و وسایل دکور هستند که به فضا گرما و شخصیت می دهند اما انتخاب یک فرش مناسب می تواند خیلی فضای شما را تغییر دهد همانطور که انتخاب یک فرش نا مناسب می تواند حس بدی به فضا بدهد یا به نظر برسد که خانه شما چیزی کم دارد. اما با تنوع رنگ ها متریال ها و بافت ها می توانید بفهمید که کدام نوع فرش برای فضای شما مناسب تر است.

ما در اینجا چندین راهکار برای کمک کردن در پیدا کردن فرش مناسب با فضای شما پیشنهاد می دهیم:

استایل مناسب

دو مورد از فاکتورهای مهم برای انتخاب فرش این است که فرش را با توجه به سبک زندگی و شخصیت خود انتخاب کنید و به آن حس خوبی داشته باشید. اگر شما می خواهید فرش را در فضاهای پر ترددی مانند نشیمن یا راهرو پهن کنید یا حیوان خانگی دارید یا کودک در خانه دارید باید فرشی را انتخاب کنید که با دوام باشد و تمیز کردن آن آسان باشد مانند فرش های کتان یا الیاف مصنوعی.

فرش های طرح دار در مناطقی که نور کم است توانایی این را دارند که خاک و لکه را کمتر نشان دهند. اگر فرش را بیشتر برای دکوراتیو بودن می خواهید باید از فرش های ویسکوز و پشم  و یا چرمکه در طرح ها و رنگ های متنوعی وجود دارند انتخاب کنید. با انتخاب فرش های سازگار با محیط زیست می توانید دوستدار محیط زیست نیز باشید.

با ما همراه باشید….

دیدگاهتان را بنویسید