جستجو کردن
Close this search box.

لوستر دیواری فانتزی

آخرین مقالات

لوستر دیواری فانتزی

لوستر دیواری فانتزی یکی از مدل‌‌های لوستر  بسیار شیک است و طرفداران بسیاری دارد. بطور کلی لوسترها انواع و اقسام مختلفی دارند و شما می‌توانید با توجه به شرایط و مدل‌های مد نظرتان، بهترین و مناسب‌ترین آنها را برای خود انتخاب و خریداری کنید. در این مقاله از وبسایت وودوهوم به بررسی کامل نکات مهم خرید لوستر دیواری فانتزی (یا دیوارکوب فانتزی) می‌پردازیم. مطالعه این مقاله برای هر شخصی که قصد دارد لوستر دیواری فانتزی بخرد، مفید است. زیرا در این مقاله ما به بررسی نکات و چالش‌ها هنگام خرید می‌پردازیم. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

آنچه خواهید خواند:

لوستر دیواری فانتزی چیست؟

اگر سری به بازار زده باشید یا وبسایت‌های مربوط به فروش انواع لوستر و دیوارکوب را دیده باشید، در می‌یابید که لوسترها انواع مختلفی دارند و شما برای هر سلیقهای می‌‌توانید لوستر خریداری کنید.

لوستر دیواری فانتزی یا دیوارکوب همانطور که از نامش پیداست، لوستری است که بر روی دیوار نصب می‌شود. با این حال، ویژگی کلیدی دیوارکوب‌ها این است که از آن‌ها به منظور ایجاد تمرکز بر روی قسمت خاصی استفاده می‌شود. دیوارکوب‌ها یک انتخاب محبوب و عالی برای حمام و راهرو هستند، اما می‌توان از آن‌ها در فضاهای نشیمن، اتاق خواب، پاسیو و… نیز استفاده کرد.

انواع نورپردازی لوستر دیواری فانتزی

سیستم پخش نور در لوسترهای دیواری فانتزی مختلف، متفاوت است. بسیاری از دیوارکوب‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به طور خاص نور را به سمت بالا یا پایین هدایت می‌کند. همچنین در برخی مدل‌‌ها می‌توان لوستر دیواری به نحوی تنظیم کرد که شما هم به نورپردازی بالا و هم به نورپردازی پایین دسترسی داشته باشید. دیوارکوب‌هایی که نور را به سمت بالا منعکس می‌کنند بسیار محبوب هستند زیرا این دیوارکوب‌ها اتاق‌ و بطور کلی فضا را بزرگتر نشان می‌دهند. لوسترهای دیواری که انعکاس نورشان به سمت پایین است اغلب در محل‌هایی استفاده می‌شوند که شما در آن محل به نور متمرکز بیشتری نیاز داشته باشید. برخی از دیوارکوب‌ها نیز قابل تنظیم هستند. یعنی شما می‌توانید هر زمان که به این مدل نورها نیاز داشتید، لوستر دیواری فانتزی خود را روی آن مود تنظیم کنید.

نکات مهم خرید لوستر دیواری فانتزی

لوستر دیواری فانتزی انواع مختلفی دارد و هنگام خرید باید به این نکات توجه شود. برخی از این نکات عبارتند از:

  • سبک لوستر دیواری فانتزی

لوسترهای دیواری در انواع مدل‌های مدرن، فانتزی، سنتی و…در بازار موجود هستند.  ظاهر لوستر دیواری فانتزی بسیار مهم است و باید متناسب با سبک و دکور خانه شما باشد. به همین دلیل قبل از خرید لوستر دیوای بهتر است انواع مختلف آن را بررسی کنید و گزینه‌هایی که به استایل خانه و سلیقه شخصی شما نزدیکتر هستند را انتخاب کنید.

  • مکان نصب لوستر دیواری فانتزی

دیوارکوب‌ها معمولاً در حمام، در امتداد راهروها و راه پله‌ها و برای نورپردازی فضاهای بیرونی نصب می‌شوند و مورد استفاده قرار می‌گیرند. محل نصب لوستر دیواری فانتزی تاثیر مهمی در انتخاب شما دارد. زیرا هر مدل برای مکان خاصی کاربرد دارد و مورد استفاده قرار می‌گیرد. حتما پیش از خرید به فروشنده بگویید که قصد دارید برای چه مکانی لوستر دیواری فانتزی بخرید. برای مثال دیوارکوبی که در حمام نصب می‌شود باید درجه بندی داشته باشد تا بتواند رطوبت محیط را به درستی تحمل کند و آسیب نبیند.

زمانی که می‌خواهید برای مکان مورد نظر خود لوستر دیواری فانتزی انتخاب کنید، باید به موارد زیادی توجه کنید. در اینجا قصد داریم به برخی از این موارد بپردازیم:

  • در مرحله اول باید به سبک اتاق توجه کنید. شما باید بررسی کنید که آیا رنگ و طرح لوستری که در نظر دارید با فضای کلی مطابقت دارد یا خیر.
  • درست است که بیشتر لوستر دیواری فانتزی  ها جنبه تزئینی دارند اما میزان روشنایی و نوری که به فضا می‌دهند نیز حائز اهمیت است.
  • تناسب اندازه اتاق و لوستر بسیار مهم است. شما نباید در یک فضای کوچک از یک دیوارکوب بزرگ یا در یک فضای بزرگ از یک مینی لوستر دیواری فانتزی استفاده کنید.

  • اندازه و تعداد

همانطور که می‌دانید دیوارکوب‌ها به خودی خود نور کافی ندارند. به همین دلیل معمولا از لوستر دیواری فانتزی در کنار لوسترهای اصلی استفاده می‌شود. در اصل می‌توان گفت که لوستر دیواری فانتزی یک منبع نوری مکمل است. بهتر است قبل از خرید ابعاد فضا را به درستی اندازه گیری کنید. اگر قصد دارید لوسترهای دیواری خود را بصورت آنلاین بخرید، می‌توانید از جدول‌های راهنمای سایز و تعداد نیز استفاده کنید.

  • متریال

نوع مواد و متریالی که دیوارکوب شما از آن ساخته شده است می‌تواند بر ظاهر و سطح کیفیت آن‌ها تأثیر بگذارد. لوسترهای دیوارکوب معمولا از برنج، چوب، آهن، شیشه، پارچه، پلاستیک و… ساخته شده‌اند. هر کدام از این متریال مزایا، معایب و کاربردهای خاص خود را دارند. شما می‌توانید با توجه به نیاز خود انواع آن‌ها را انتخاب کنید. لوستر دیواری فانتزی فضای باز نسبت به فضا‌های داخلی چالش‌های بیشتری را باید تحمل کند. برخی از این چالش‌ها عبارتند از: رطوبت بیشتر، باد، تغییرات شدید دما و… . به همین دلیل ممکن است این دیوارکوب‌ها در طول زمان آسیب بیشتری ببینند.

  • نوع لامپ مورد استفاده

هر مدل لوستر دیوارکوب به لامپ مخصوص خود نیاز دارد. برخی از لوسترها نیز به چندین لامپ نیاز دارند. شما باید قبل از خرید لوستر دیواری فانتزی نوع لامپ را نیز در نظر بگیرید. آیا لامپ‌ها گران هستند، آیا تعویض آن‌ها سخت است، آیا نور کافی دارند، آیا عمر کوتاهی دارند و… . معمولا لامپ‌های LED و CFL عملکرد بهتری نسبت به لامپ‌های دیگر دارند.

سهولت مراقبت؛ خرید لوستر دیواری فانتزی

تمیز کردن لوسترهای دیواری یکی از دغدغه‌های خریداران هنگام خرید است. اینکه هر چند وقت یکبار باید تمیز شوند و تمیز کردن آن‌ها چقدر دشوار است و چقد طول می‌کشد، به عوامل مختلفی بستگی دارد.

فروش لوستر دیواری فانتزی وودوهوم

در این مقاله از وبسایت وودوهوم به بررسی نکات مهم خرید لوستر دیواری فانتزی پرداختیم. شما می‌توانید جدیدترین مدل‌های لوسترهای دیوارکوب را از وودوهوم بخواهید. وودوهوم ارائه کننده متنوع‌ترین مدل‌های لوستر و آویزهای مدرن، به‌روزترین لامپ‌های دکوراتیو و کم مصرف، انواع پاف‌های دستباف سبک مدرن و وینتیج، میز و صندلی‌های مدرن (خانگی و رستورانی)، خاص‌ترین لوازم دکوراتیو، لوستر، لوستر کریستالی، لوستر فانتزی و لوستر آشپزخانه و تامین کننده انواع مصنوعات چوبی می‌باشد.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 50 19 22 22 021، 09364061000 و 09364071000 تماس حاصل نمایید. همچنین می‌توانید برای مشاهده نمونه‌ کارهای بیشتر به اینستاگرام ما با آدرس voodoo.home مراجعه نمایید. همکاران ما آماده خدمات رسانی به شما عزیزان هستند.

سوالات متداول لوستر دیواری فانتزی

بسیاری از دیوارکوب‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به طور خاص نور را به سمت بالا یا پایین هدایت می‌کند. همچنین در برخی مدل‌‌ها می‌توان لوستر دیواری فانتزی به نحوی تنظیم کرد که شما هم به نورپردازی بالا و هم به نورپردازی پایین دسترسی داشته باشید. دیوارکوب‌هایی که نور را به سمت بالا منعکس می‌کنند بسیار محبوب هستند زیرا این دیوارکوب‌ها اتاق‌ و بطور کلی فضا را بزرگتر نشان می‌دهند. لوسترهای دیواری که انعکاس نورشان به سمت پایین است اغلب در محل‌هایی استفاده می‌شوند که شما در آن محل به نور متمرکز بیشتری نیاز داشته باشید. برخی از دیوارکوب‌ها نیز قابل تنظیم هستند. یعنی شما می‌توانید هر زمان که به این مدل نورها نیاز داشتید، لوستر دیواری فانتزی خود را روی آن مود تنظیم کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید